Hej Aminoer jeg er igang med at forberede hvilken virksomheder der kunne være spændende at samarbejde med når Industribasen.dk er i luften. Det er et most at være et skridt foran hele tiden. jeg er i den forbindelse blevet i tvivl om noget. Må jeg kontakte virksomheder pr brev som handler med industri maskiner eller tilbehør og gøre dem opmærksom på siden og give dem et godt tilbud? Eller er det ikke lovligt at sende breve til dem? Mvh Morten |
Hvad er reglerne for dette?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg ville personligt vælge at sende et brev rundt, og følge op med et telefonkald, ellers bliver dine brev hurtigt væk i mængden af reklamer og regninger. |
Du kan enten skrive først eller du kan ringe først og derefter emaile eller skrive, hvis der er relevant. Men for at kunne skrive først, skal du vide hvilken person som er den rette beslutningstager at sende brevet til, dvs du skal først ringe til receptionisterne for at få det overblik. Ellers er der ingen som læser brevet. Det er en smagssag om man skal skrive eller ringe først. Hvis jeg var dig,ville jeg teste begge dele og sammenligne resultaterne. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)