Hej Jeg har lige ændret min forside med størrer billeder, flere produkter osv. iflg. en venlig kritiker der kikkede med kritiske øjne som køber i min butik :) Det har givet en lille fremgang, derfor har jeg fået mere blod på tanden til at spørge panelet. Hvad skal der til for at I vil købe jeres gaver hos mig og hvad fanger (blikfang) Dem jeg spørger, synes alle mine produkter er fantastiske lækre uhmmm produkter - det er de også :) men hvordan får jeg mersalg. Jeg ved godt at det er et klassisk spørgsmål. men jeg har øget mine besøg med ikke mit daglige salg. Julesalg osv. går forrygende, men det er mest igennem telefonisk salg. Mit websalg er forøget en smule, men da slet ikke nok - Er det brugervenligheden, designet, manglende oplysninger??? Eller hvad skal skal der til for at få folk til at trykke mere på købeknappen? Tjek venligst her. http://www.hngavekurve.dk
|
Hjælp til wau effekt
- 1
|
Jeg synes at du skal arbejde på en forside, der ikke ligner en produktside. Køre du statistik på hvor kunderne "falder ud" ? Men er du gal dine produkter ser lækre ud
|
Jeg har lige testet din side da jeg selv er ved at lave en shop med marine/ bådpleje produkter og jeg vil sige at din shop er dejlig overskuelig men du mistede mig ved købet. Da jeg fandt vare kom jeg fint videre og kunne vælge antal og der var oven i købet en lille fin makanisme som kunne fortælle hvad varen kostede uden moms, ros for det.. Nå men da jeg så skulle betale kunne jeg ikke finde kurven og havde gerne gået væk fra din shop hvis det ikke var fordi jeg ville hjælpe. Efter lidt tid fandt jeg et LILLE ikon hvor der stod kurv. Det skulle have stået på bestillingen nede ved siden af TILBAGE. Bare en lille idé. Min kommende shop vil komme til at hedde http://www.boatox.dk og er oppe at køre forhåbentlig til marts så du er velkommen til at teste den for mig til den til :) Med venlig hilsen Dani Schulze
|
lidt for lys tekst farve til lys baggrund på siden svært at finde indkøbs kurv efter tilføjet vare svært at læse de lange sider især mere end 4 linjer tætskrevet tekst der er ingen underskrifter på de lange tekste sider såsom betingelse siden dette ville det mere overskueligt at læse for ordblinde mv. firma underside alt forsmåt skrift type det er nærmeste ulæselige da sider ved en 11 skærm , måske større skærme hjælper lidt jeg kan ikke finde kontakt siden med CVR nummer ,telefon nummer og kontakt formular på din hjemmeside |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej alle Jeg er vild med alle kommentarene, det beviser at der konstruktiv kommer kritik som jeg kan bruge til noget. CVR og øvrige oplysninger står nederst på siden - og ellers kan man klikke på mit billede(står i teksten uder billedet) der kan man læse alle oplysninger omkring butikken. Jeg er i tvivl om det med billederne på forsiden. Før var den ikke så "uoverskuelig" med bokse og billeder/varer på forsiden, der var der nogle der synes at den ikke gav pang effekt nok og at det var svært at se hvad jeg ville med butikken - nu har jeg lavet mange billeder, størrer billeder etc. og fået lidt mere salg ud af det, men nu synes I at det er for uoverskuelig - ja lidt forvirret bliver man så - Jeg elsker kritik, det er den eneste måde man kan udvikle sig på - men jeg savner også alternativer til hvad der så giver bedre blikfang. Hvad virker? Indkøbskurven skal jeg have lavet tydligere - der er der helt klart en rød tråd i al kritikken:) kurven står i venstre hjørne øverst, også selv om man køber og skal klikke ind på kurven igen - men den flyder måske sammen med produktmenuen lidt for meget?
|
Jeg suger også til mig her og det med kurven er klart vigtig. Har besluttet at leg vil ha en åben kurv så man hele tiden kan se hvad man har købt.. Jeg takker også for denne gode kritik. Men ja du mangler stadig at få nogle gode råd til wau effekt.. |