Tusind tak for hjælpen. Det overraskede mig virkelig. Jeg vil prøve at gå videre med at lægge tekst ind på forsiden og linke til hjemmesiden samt undersider. Eksisterer der en hjemmeside hvor jeg kan se hvad google ser af tekst på hjemmesiden?
Mvh HRP
Ja Frank linkede lige før til en side der gjorde det :)
ud over det husk at du ikke som i det her tilfælde hvor du lavede ordet "hjemmeside" til et link til din hjemmeside, men i stedet skal lave emneord, altså ord der siger noget om det i tilbyder, samt det folk vil søge på når de skal finde lige jeres ydelse/produkt.
ved jeg også at det kan lade sig gøre at tilknytte reel tekst til et billede uden at det tager al fokus. jeg snakker ikke lappeløsninger her :)
Ja ved genlæsning, kan jeg godt se, at du taler om tekst koblet til billederne og ikke alt-tekster. Det var en smutter ved hurtig læsning.
Sådan går det nogen gange... :) men ja jeg snakker om reelt god tekst, med headings, links og hele pibetøjet :) men derfor mener jeg nu stadig at det er vigtigt for hele sitets samlede værdi at de får sig nogle alt tekster på de billeder, Google ser det som brugervenligt og jeg tror på at det tæller op i det store hele. titletekster ser jeg selv som brugervenlige, især hvis der er links på billederne, da man der så kan skrive hvor linket fører hen. meget brugervenligt.