Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Google søgeoptimering og forbedring af hjemmesiden

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

ved jeg også at det kan lade sig gøre at tilknytte reel tekst til et billede uden at det tager al fokus. jeg snakker ikke lappeløsninger her :)

Ja ved genlæsning, kan jeg godt se, at du taler om tekst koblet til billederne og ikke alt-tekster. Det var en smutter ved hurtig læsning. Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:35

HRP:

Tusind tak for hjælpen. Det overraskede mig virkelig. Jeg vil prøve at gå videre med at lægge tekst ind på forsiden og linke til hjemmesiden samt undersider. Eksisterer der en hjemmeside hvor jeg kan se hvad google ser af tekst på hjemmesiden?

Mvh HRP  

Ja Frank linkede lige før til en side der gjorde det :)

ud over det husk at du ikke som i det her tilfælde hvor du lavede ordet "hjemmeside" til et link til din hjemmeside, men i stedet skal lave emneord, altså ord der siger noget om det i tilbyder, samt det folk vil søge på når de skal finde lige jeres ydelse/produkt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:40

Frank Hellerup Madsen:

KTJ-Media.dk:

ved jeg også at det kan lade sig gøre at tilknytte reel tekst til et billede uden at det tager al fokus. jeg snakker ikke lappeløsninger her :)

Ja ved genlæsning, kan jeg godt se, at du taler om tekst koblet til billederne og ikke alt-tekster. Det var en smutter ved hurtig læsning. Smile

Sådan går det nogen gange... :) men ja jeg snakker om reelt god tekst, med headings, links og hele pibetøjet :) men derfor mener jeg nu stadig at det er vigtigt for hele sitets samlede værdi at de får sig nogle alt tekster på de billeder, Google ser det som brugervenligt og jeg tror på at det tæller op i det store hele. titletekster ser jeg selv som brugervenlige, især hvis der er links på billederne, da man der så kan skrive hvor linket fører hen. meget brugervenligt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18

alt SEO mangler næste

ingen tekst rigtigt på siden

ingen intern links sturktur på siden

husk h1 og h2

husk tekst forsiden

lav flere links til siden og sådan kunne jeg blive ved

Der er næsten alt SEO der kan laves i denne tråd her er et par tips http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)