ErhvervsBladet arbejder i denne uge på et par artikler til næste uges magasin om, hvad iværksættere og mindre virksomheder kan bruge social shopping-trenden til. Der dukket flere sites op det seneste år som Downtown, Sweetdeal, Dagensbedste, Pinq etc, hvor virksomheder kan lancere specielle tilbud til de potentielle kunder - med henblik på at skabe opmærksomhed omkring forretningen og høste nye kunder. ErhvervsBladet er primært på jagt efter input om virksomhedernes erfaringer i forhold til, om det er gode markedsføringsplatforme, om det booster salget etc. (- altså ikke set fra forbrugerens side) Vi vil udvælge afsnit af reaktionerne til brug i magasinet næste uge - og henviser naturligvis til Amino.dk. Skriv endelig her i debatten, hvis I har gjort jer nogle erfaringer, I vil dele - eller til ErhvervsBladet på tip@erhvervsbladet.dk Venlig hilsen Annette Sand Journalist ErhvervsBladet |
Hvad kan iværksættere bruge sociale shopping til?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)