Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fået faktura efter 2 år???

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ville lige hører jeres mening på denne lille case.

Jeg har i dag d. 1/2-11 fået en faktura fra min tidligere revisor ind af brevspærken.

Det ville såmen være ganske ok vis det var for en service som jeg havde fået for nyligt, men det er for regnskabsåret '09 og i en virksomhed jeg solgte i april '09 altså næsten 2 år siden.

Jeg havde slet ikke regnet med at få en regning da han ville hjælpe mig ved at kunne "købe" varer gennem mit nye arbejde. Dette har jeg jo desværre ikke på papir :-(

Kan man "tillade" sig at sende regninger ud efter så lang tid? Er det god forretningsmoral?

Revisoren er faktisk statsautoriseret, troede det var et tegn på kvalitet :-(

Hilsen

Johnny Nørgaard

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:21

Jeg har selv været ude for lignende med regninger efter meget lang tid. (godt nok ikke fra en revisor) mente jeg havde betalt dem, men kunne ikke bevise det. Så måtte bare betale "igen".

Så jeg følger lige lidt med her.

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 21:23

Kim Vinberg:

Jeg har selv været ude for lignende med regninger efter meget lang tid. (godt nok ikke fra en revisor) mente jeg havde betalt dem, men kunne ikke bevise det. Så måtte bare betale "igen".

Så jeg følger lige lidt med her.

Det er ikke en rykker men den første faktura jeg har fået...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:23

Er CVR nummeret lukket?

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 21:25

Mark MK:

Er CVR nummeret lukket?

Ja men det var et enkeltmandsvirksomhed, så jeg kan vel ikke nægte at betale

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:35

Johnny Nørgaard:
Ja men det var et enkeltmandsvirksomhed, så jeg kan vel ikke nægte at betale

Hvis du har modtaget en ydelse mod at betale så kan han sagtens sende dig en faktura efter 2 år. Den skal du naturligvis betale.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:37

Johnny Nørgaard:

Kan man "tillade" sig at sende regninger ud efter så lang tid? Er det god forretningsmoral?

Som Niels siger, der er ingen vej udenom, du må til lommen... men god forretningsmoral, det er det ikke

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 21:40

Henrik Nielsen:

Johnny Nørgaard:

Som Niels siger, der er ingen vej udenom, du må til lommen... men god forretningsmoral, det er det ikke

Ja det er ikke det der er spørgsmålet, men det er den med forretningsmoralen. Burde en statsauto. revisor ikke har styr på sine regninger og få dem sendt ud inden for rimelig tid?

Selvfølgelig skal regningen betales.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:04

Hej Johnny

Jeg vil foreslå dig at kontakte Foreningen af Statsautoriserede Revisorer, www.fsr.dk, så vil du hurtigt kunne få en vurdering af forholdet.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 22:33

Tonny Skov Pedersen:
Jeg vil foreslå dig at kontakte Foreningen af Statsautoriserede Revisorer, www.fsr.dk, så vil du hurtigt kunne få en vurdering af forholdet.

Med change for at komme til at fremstå lidt latterlig. 

Undskyld mig men dette er altså ikke en sag for revisor foreningen.  Det er vel bare tale om en forglemmelsen fra revisorens side!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)