Hej alle, Jeg kunne godt tænke mig at vide nogen der kender nogen som måske vil investere i mig og mit firma, INNOACTIVE. (www.innoactive.dk) (siden er foreløbelig og trænger også til en kærlig hånd). Min opfindelse, Variatoren, er en enhed der kan generere vibrationer med trinløs stilbar amplitude og frekvens (uafhængigt af hinanden). Jeg er kommet temmeligt langt med projektet som indtil nu er finansieret v.hj. af Fonde- alt ialt har jeg fået 320.000 kr i tilskud til udviklingen af en testbænk til at teste vidt forskellige komponeneter/produkters holdbarhed. Den sidste tilbagemelding fra Patentdirektoratet lød på , at det er overvejende sandsynligt, at jeg får patentet. Jeg har behov for økonomiske midler til det sidste arbejde (både med hensyn til at få lavet en professionel hjemmeside, lave en flot brochure og andre salgsfremmende tiltag). Jeg har således et kapitalbehov i størrelsesordenen 200.000 kr - hvis en sådan investor findes vil jeg forhandle om at han får del i patentet. Der foreligger ret så meget dokumentation i sagen og det kan naturligvis fremvises hvis det måtte ønskes. Er du en eller kender du en, som gerne vil have sine penge ud at arbejde med noget konkret - kontakt mig da venligst ! Med venlig hilsen : Jesper Boesen Nielsen |
Hvem vil låne mig penge på mine blå øjne og en god ide`?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)