Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænker du bæredygtigt og vil du være en del af innovative forretningsplaner og virkeliggøre dem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har gennem de sidste par år udarbejdet nogle bæredygtige forretningsplaner med en innovativ og løsningsfokuseret tankegang.

Alle forretningsplaner vil skabe mange arbejdspladser og de vil kræve en ledelse i virksomhedens organisation. Jeg søger derfor danske iværksættere, her på Amino, med en innovativ og bæredygtig tankegang, der har modet på at gøre forretningsplanerne til en succes med et bæredygtigt værdigrundlag. Jeg søger her ledelsen til den første forretningsplan.

Forretningsplan 1: Blue Ocean Strategi på fødevareindustrien og detailhandlen.

Denne forretningsplan reducerer kraftigt danskernes dagligdags affald spild som i 2006 var på hele 316 kg. på et år og med dengang en 36% stigning. Hvor meget affald smider du ikke selv ud når du tænker over det? Affald er en af verdens største forureningskilder og miljøministeret siger at det er bedst hvis der intet affald var. Hvorfor er der så de enorme mængder og hvorfor er det stigende? Miljøministeriet gør da vist ikke helt det som er bedst beviser det.
En del af forretningsplanen er en Blue Ocean Strategi hvor der er fjernet en masse faktorer som fødevarebranchen altid har taget for givet. Der er skabt noget som branchen aldrig har set før og noget som der egentligt burde være taget for givet. 

Denne forretningsplan vil samtidigt give alle danskere muligheden for at vælge og spise økologiske råvarer. Leverandørerne er under kontrol og vi hjælper dem igennem processerne ved at vælge en bæredygtig udvikling. En af idéerne, ud af mange, som jeg ikke fortæller her, er også, at denne forretningsplan sørger for at vores forbrugere følger madpyramiden fuldt ud hver eneste dag på den letteste, økologiske og måske mest vigtige - billigeste måde.

Lyder dette som et projekt du vil være en del af, så tag kontakt og yderligere oplysninger vil blive tilsendt. Bliver du ansat, og er overbevist om at forretningsplanen virkelig har succesgrundlag, vil jeg give dig procenter i virksomheden.

Ser frem til at høre fra dig.

Til andre interesserede - stil gerne spørgsmål og kritik til projektet.

Christian Madsen

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:51
Fra København
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:46
Jeg er meget interesseret i at høre mere.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)