Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger website programmør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en programmør til at programmere et website. Håber på at have et design snart, men jeg kunne godt tænke mig at få nogle tilbud på hvad det vil koste at få programmeret en hjemmeside.

Kan nok regne ud at der kræves lidt mere information end givet her, så tilføj mig bare til MSN (viktorpoulsen@hotmail.com) og så kan vi snakke om tingene der. I kan også smide en PB herinde eller en e-mail på ovenstående adresse

Mvh. Viktor.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 20:53
Hejsa
Vi vil da gerne byde på opgaven. Hvis jeg kan få dig til at sende lidt flere specifikationer på hjemmesiden så kan jeg give dig et estimat af hvad det vil løbe op i. Så kan vi finde ud af at få defineret en fastpris aftale ganske kort efterfølgende, hvis det har interesse.
Du kan skrive til psj@taketwo.dk eller ringe på 40685707 (helst efter torsdag)

Mvh Peder Steen Jensen

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:59
Jeg vil hurtigst muligt klargøre en liste med specifikationer vedrørende siden. Den er nok først klar i uge 9, da jeg smutter til Frankrig en uge på skitur på fredag, men jeg skriver eller ringer lige, når det er.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:34
Det lyder fint.
Så må du ellers have en god ferie.

Peder

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:44
Hej Viktor!

Jeg vil også gerne byde på opgaven og har tilladt mig at tilføje dig til MSN. Send gerne specifikationerne til kma(a)moskjaer.dk også.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)