Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma men i hvilket land ? (bedste pris osv)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til og starte firma.. men i hvilket land skal jeg starte firmaet ?? (er klar til at flytte hvis det er nødvendigt?) Jeg tænker hva land har bedste fordele?

I dk har vi is, aps , as osv. 

Er der lande der er bedre og billigere at starte firma op i ?? og hvordan med konkurs osv ??

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:17

Hvad skal firmaet lave?? Men der er altid lande, som er mere attraktivt rent skattemæssigt end Danmark. Malta, Luxenborg, Dubai m.fl

Tilmeldt 14. Jul 10
Skrevet kl. 19:34

Hmm det ikke helt fastlagt endnu det var mere hvor det bedst ka betale sig at starte. nogen der har nogle tal ??? herhjemme skal man jo smide 80.000 for opstart af aps feks.. og vil os meget gerne høre omkring konkurs regler i det land osv.

Håber ikke det er for meget forlangt :)

Tilmeldt 14. Jul 10
Skrevet kl. 22:59

Lad os sige jeg vælger at starte et firma på malta. Er det kun holding der er godt her ? eller kan det betale sig at ha Alm. firma i landet mener det er til 35% skat ?? hva koster det at stifte firma på malta ? og har de forskellige typer ligesom vi har Aps, is.. ?? Er der stor økonomisk fordel i maltesisk firma frem for engelsk ltd ? hvis ikke hva er priserne så på ltd ? 

det skulle være billigst at bruge udlandske firmaer til at oprette og vedligeholde firma for en istedet for sider som a-skat.com dintryghed osv. nogen der kender til et godt udenlandsk firma af slagsen ? 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:21
Tilmeldt 14. Jul 10
Skrevet kl. 09:38

Takker har været inde og kigge på siden og læst dokumentet men syns ikke jeg sidder tilbage med en fuld forståelse :(

Tilmeldt 14. Jul 10
Skrevet kl. 09:52

og kunne os godt tænke mig vide forskellen mellem engelsk ltd og maltesisk (økonomisk osv)

fordele ulemper....?

Tilmeldt 14. Jul 10
Skrevet kl. 21:13

Nogen der kan hjælpe mig ? ? 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:47

Det er helt klart Bulgarien. Det er inde for EU's grænser og det er meget billigt at stifte virksomhed.

Et selskab vil betyde et indskud på en konto i en bank i Bulgarien ca. en måned. Derefter kan pegene bruges igen. Oprettelse af din virksomhed koster dig ca. Euro 1.000 og så er du i gang.

10% indkomstskat, 20% MOMS. Alle udgifter til virksomheden kan fratrækkes eks. madvarer. Du kan leje din lejlighed i firmaets navn og fratrække alle udgifter forbundet med din bolig.

En god revisor giver vi dig for Kr. 800 om måneden.

Hvad har du ellers brug for?

Vi er bosiddende i Varna, Bulgarien, som også har en international lufthavn.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)