Nu har vi det sidste stykke tid været udlejnings-junglen igennem, og endnu ikke fundet et passende lokale til vores forretning. Vi har både søgt rundt om på de forskellige udlejningssider for erhverv samt lokalebørsen her på amino - alle steder med enten manglende svar, eller andre ting der ikke passede sammen.
Lokalet vi søger skal helst være beliggende i Aarhus C. Prisniveauet er ikke afgørende, men 2000-3000 kr. vil være fint. Lokalerne skal benyttes til almindelige kontorlokaler og - hvis muligheden er der - har vi en massør der også meget gerne vil med ind i lokalerne. Vi kan godt være interesseret i et kontorfællesskab, men vi vil have eget lokale. Et sted mellem 20-40 kvm.
Vi håber I kan hjælpe os med at finde det rette lokale!
Du kunne jo evt. se forbi til en snak og en kop kaffe :-)
Hej fra Søren
Hej Søren.
Smid mig gerne en PB med lidt flere oplysninger - og så lidt kontanktoplysninger. Det kunne godt have interesse, hvis kontorene er beliggende i Aarhus C.
Der er plads i bindingsværket på nørre alle, århus c
det koster 2625 for en plads
http://www.bindingsvaerket.dk/
Ole
Hej Ole.
Nu har jeg ikke gennemlæst hele siden. Men ud fra det jeg kan se, så er der tale om en skrivebords plads med dertilhørende mødelokale. Vi søger eget rum på og ikke et kontorfællesskab på den måde.
Hvis der er mulighed for at få eget rum, så lad mig lige høre.