Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har virkeligt brug for et skulderklap .(

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender I det? Min hund har forladt mig, min kone er død og mit snørrebånd er gået op! Eller... i hvert fald noget i den stil.

Jeg har haft en meget dyr og anstrengende dag. Det er lykkedes mig at ødelægge for kr. 4000,- materialer og for kr. 16.000,- maskiner samtidig med at jeg bliver hevet i fra højre, venstre, oven og neden. Endelig er det ikke uden rod, svineri og snavs at begå så mange brølere på én dag.

Dagen startede med en plan for, hvad jeg skulle lave. Jeg skulle fræse et skilt til en kunde, og sætter opgaven igang. Til mit uheld (og min manglende opmærksomhed) fræsede jeg så dybt, at fræserbordet blev ødelagt. Well.. i min tålmodige frustration begyndte jeg at planfræse pladen igen, hvilket resulterede i at det bare gik værre endnu.

Nå, tænkte jeg... Så laver jeg bare en anden opgave og venter til i morgen med fræseren. Og naturligvis sker der det, at min printer løber tør for blæk midt i et printjob. Jeg skifter patroner og starter jobbet forfra, hvorefter jeg feeder rullen skævt i (ja, jeg tror at jeg har været temmeligt off i dag), som resulterer i et ødelagt printhovede. OK... Hvad kan jeg så lave i dag? Jo, jeg kan naturligvis ringe efter teknikere til mine to maskiner. De kommer i morgen. Bagefter kan jeg følge op på kundehenvendelser.

Men NEJ!!! Min trådløse telefon løb tør for strøm i samme øjeblik, jeg startede et opkald.

Nå, så kan jeg vel gå tilbage til fræseren og forsøge at redde fræserbordet. Jeg hiver og flår lidt i bordet for at få det af, og står pludselig med et bord i hånden og 3 skruer, jeg ikke ved hvor kommer fra. Senere opdager jeg, at det er 3 skruer, som sad i et gevind, som er essentielt for at holde bordet på plads. Gevindet er nu ødelagt og skruerne er bøjede.

Alt ialt er der gået meget tid med ting, der ikke virkede i dag. Heldigvis er de sjældne, disse dage, men det tager sq på sjælen, når kæresten samtidig er syg, og jeg skal nå posthus og apotek før kl. 16.30.

Nogen, der har lyst til at tørre mine tårer?

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:50
Åh, ja... og på apoteket blev jeg naturligvis hyllet ud af den, da ekspedienten bad mig bruge chip i stedet for magnetstribe, at jeg glemte min kode..!

Vh
Peter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:02
Du trænger til at se The Secret, den fortæller netop hvad man skal gøre i den situation

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:14
Allways look at the bright side! Det kan kun blive en bedre dag i morgen.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:41
Sikke en dag - ... håber kæresten, trods sygdom gider at pusle lidt om dig. Må håbe når du vågner i morgen at det stadig er den 13. februar...

Nu så jeg der blev linket til The Secret, så kan jeg næste ikke lade være at henvise til en af mine kunder som lige har skrevet en længere artikel om The Secret

Håber det bliver en bedre dag i morgen ... :-p

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:50
Så såå Peter...

Vi har jo alle den slags dage ind i mellem... I fredags var det min tur til at være uheldig, og selv om dagen ikke helt overgår din var den slem nok..

Det startede jo selvfølgelig med at vi kom alt for sent op, og jeg skulle klæde og bespise 3 umulige unger på en halv time = umuligt. Derefter først afsted til børnehaven og så til skolen, hvor jeg må høre på klasselæren der holder en tale på 10 minutter om at man jo bliver nød til at komme til tiden så man kan følge med - hertil skal det siges at vi næsten aldrig kommer for sent - til sidst bliver jeg sku små iriteret og spørger hende med behersket stemme hvordan det dog kan være at andre godt kunne tillade sig at komme 5 min for sent uden at skulle stå skoleret!! At jeg faktisk har et arbejde at passe og om hun ikke også har det!!.. (så der er jeg nok ikke så populær for tiden).

Kl 10 skal min ældste datter så til øjenlægen og da vi kommer dertil får vi en holdeplads lige foran døren.. Utroligt tænker jeg - skulle nok ved nærmerer eftertanke have parkeret ved siden af bygningen hvor der ikke skal sættes p-skive, for da jeg lige har købt ny bil har jeg selvfølgelig ikke fået sat p-skiven i, og pen og papir var ingen steder at finde... Nå tænker jeg, det tager ikke frygtelig lang tid og jeg har aldrig set en parkeringsvagt der før så det går jo nok... Meeen nej, da jeg kommer ud finder jeg en pæn lille hilsen fra carpark..

Nå det er jo sådan noget der sker tænker jeg og vi sætter os ind og køre afsted til en cafe for at spise lidt frokost.. Ca. 50 meter før cafeen lyder der et højt bang og bilen synker ligesom ned i den ene side... Et stort mystisk hul er opstået på siden af dækket?!?.. Det er en vældig fin bil jeg har fået mig, miljø venlig er den også den køre nemlig på gas, men fordi tankene fylder mere end på normale biler har volvo bestemt at man ikke længerer behøver et reservehjul!.. Så jeg ringer til volvo assistance og han kommer og fortæller mig at han ikke kan lave hjulet og at han vil køre os til volvo for at få det lavet... Du må jo være gal - nærmest råber jeg - det kommer jo til at koste kassen.. Jeg insistere herefter på at blive kørt til det dæk firma der plejer at skifte vores dæk, og efter en lang telefonsamtale med volvo får han så lov til at køre os derop..

Vi ankommer i god behold og får skifter ikke bare et men hele to dæk på bilen da de ikke lige har det samme dæk som jeg har på, på lager, vi kom derved prismæssigt op på det samme som jeg skulle ha givet hos volvo, men jeg har da i det mindste fået to nye dæk. Da vi så skal køre er bilnøglen pist borte?! Jeg splitter på det nærmeste bilen ad i atomer men den er ingen sted at finde, da jeg helt forpustet sætter mig ned i to sek for at tænke på hvor jeg sidst havde den kommer jeg til at tænke på om jeg har tabt den ud af lommen et eller andet sted.. Og ganske rigtigt efter lidt detektiv arbejde finder jeg ud af at den er i den bil der kørte os derop, og at han kunne være hos mig efter 45 min... Nå ja der er jo ikke noget der er så slemt det ikke er godt for noget, og nu kan jeg faktisk tage et dæk af en fælg og sætte et nyt et på - man kan jo lige så godt bruge tiden effektivt og lære noget når man nu er tvunget til at være der...

Da jeg endelig fik min nøgle tilbage havde jeg faktisk et par småting mere der skulle ordnes, men tænkte det nok var klogest bare at køre hjem, så måtte resten altså vente.. Jeg er nu lettere rystet kommet mig over denne fredag og kan i bakspejlet godt se det komiske... meeen det var godt nok ikke særligt grinagtigt da man var midt i det..

Så nu synes jeg du selv skal tørre dine tårer og så er jeg sikker på at det bliver bedrer igen i morgen..

Ania

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:04
[QUOTE]Dato: 13-02-2007 19:50:26 Forfatter: Ania
Så såå Peter...

Vi har jo alle den slags dage ind i mellem... I fredags var det min tur til at være uheldig, og selv om dagen ikke helt overgår din var den slem nok..

Det startede jo selvfølgelig med at vi kom alt for sent op, og jeg skulle klæde og bespise 3 umulige unger på en halv time = umuligt. Derefter først afsted til børnehaven og så til skolen, hvor jeg må høre på klasselæren der holder en tale på 10 minutter om at man jo bliver nød til at komme til tiden så man kan følge med - hertil skal det siges at vi næsten aldrig kommer for sent - til sidst bliver jeg sku små iriteret og spørger hende med behersket stemme hvordan det dog kan være at andre godt kunne tillade sig at komme 5 min for sent uden at skulle stå skoleret!! At jeg faktisk har et arbejde at passe og om hun ikke også har det!!.. (så der er jeg nok ikke så populær for tiden).

Kl 10 skal min ældste datter så til øjenlægen og da vi kommer dertil får vi en holdeplads lige foran døren.. Utroligt tænker jeg - skulle nok ved nærmerer eftertanke have parkeret ved siden af bygningen hvor der ikke skal sættes p-skive, for da jeg lige har købt ny bil har jeg selvfølgelig ikke fået sat p-skiven i, og pen og papir var ingen steder at finde... Nå tænker jeg, det tager ikke frygtelig lang tid og jeg har aldrig set en parkeringsvagt der før så det går jo nok... Meeen nej, da jeg kommer ud finder jeg en pæn lille hilsen fra carpark..

Nå det er jo sådan noget der sker tænker jeg og vi sætter os ind og køre afsted til en cafe for at spise lidt frokost.. Ca. 50 meter før cafeen lyder der et højt bang og bilen synker ligesom ned i den ene side... Et stort mystisk hul er opstået på siden af dækket?!?.. Det er en vældig fin bil jeg har fået mig, miljø venlig er den også den køre nemlig på gas, men fordi tankene fylder mere end på normale biler har volvo bestemt at man ikke længerer behøver et reservehjul!.. Så jeg ringer til volvo assistance og han kommer og fortæller mig at han ikke kan lave hjulet og at han vil køre os til volvo for at få det lavet... Du må jo være gal - nærmest råber jeg - det kommer jo til at koste kassen.. Jeg insistere herefter på at blive kørt til det dæk firma der plejer at skifte vores dæk, og efter en lang telefonsamtale med volvo får han så lov til at køre os derop..

Vi ankommer i god behold og får skifter ikke bare et men hele to dæk på bilen da de ikke lige har det samme dæk som jeg har på, på lager, vi kom derved prismæssigt op på det samme som jeg skulle ha givet hos volvo, men jeg har da i det mindste fået to nye dæk. Da vi så skal køre er bilnøglen pist borte?! Jeg splitter på det nærmeste bilen ad i atomer men den er ingen sted at finde, da jeg helt forpustet sætter mig ned i to sek for at tænke på hvor jeg sidst havde den kommer jeg til at tænke på om jeg har tabt den ud af lommen et eller andet sted.. Og ganske rigtigt efter lidt detektiv arbejde finder jeg ud af at den er i den bil der kørte os derop, og at han kunne være hos mig efter 45 min... Nå ja der er jo ikke noget der er så slemt det ikke er godt for noget, og nu kan jeg faktisk tage et dæk af en fælg og sætte et nyt et på - man kan jo lige så godt bruge tiden effektivt og lære noget når man nu er tvunget til at være der...

Da jeg endelig fik min nøgle tilbage havde jeg faktisk et par småting mere der skulle ordnes, men tænkte det nok var klogest bare at køre hjem, så måtte resten altså vente.. Jeg er nu lettere rystet kommet mig over denne fredag og kan i bakspejlet godt se det komiske... meeen det var godt nok ikke særligt grinagtigt da man var midt i det..

Så nu synes jeg du selv skal tørre dine tårer og så er jeg sikker på at det bliver bedrer igen i morgen..

Ania

[/QUO
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:17
Tak for støtten, folkens :-)

Jeg tror at det er sengetid for mig. Forhåbentlig vågner jeg i morgen og udhvilet i stand til at rydde op efter i dag.

Vh
Peter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:21
Dato: 13-02-2007 19:40:48
Forfatter: cygnet

Nu så jeg der blev linket til The Secret, så kan jeg næste ikke lade være at henvise til en af mine kunder som lige har skrevet en længere artikel om The Secret

Fin artikel :)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:39
Hej Peter,

Jeg syntes også det er synd for dig. Jeg kender sagtens den slags episoder der bare koster penge, selvom min historie ikke strækker sig over en enkelt dag, men over en længere periode med den samme kunde:

Et kursuscenter skulle bruge en akvarie på 4,5 meters længde til indbydning i en væg. Jeg havde fået tilsendt tegninger og billeder så der ikke var noget at tage fejl af. Den dag jeg skulle bestille var jeg en anelse stresset, men jeg fik da bestilt akvariet hos producenten.

På grund af akvariets størrelse, kunne vi ikke selv levere det i egen bil, så jeg ringede til AVIS. De skulle have en bil kørt fra Fyn til Århus for at skaffe en der var lang nok, og det var ikke helt billigt at leje den, men jeg havde intet alternativ.

Jeg ringer først til min bank og dernæst til AVIS for at checke, om en anden kan bruge mit MasterCard til at betale for billejen. Intet problem siger de begge steder. Fint!

Da dagen oprinder, får jeg to medarbejdere til at hente bilen. Hos AVIS får de at vide at de skam ikke må bruge en andens MasterCard. Fint nok, de ringer til mig og jeg får overført nogle penge til AVIS og faxer dem en kvittering.

Akvariet bliver så endelig hentet hos producenten og kører ud til kunden. Elektrikeren er ikke færdig med de sidste el-installationer til akvariet, så mine folk må vente to timer. Jeg får dem til at skære nogle lister til til afdækning,så går tiden da med det.

Nå, men de to timer går og de bærer akvariet op. Så får de sig noget af en overraskelse. Akvariet er 20 cm. højere end hullet i væggen. De ringer til mig og jeg checker kundens tegninger mod min bestilling - og sørme om jeg ikke i min visdom havde skrevet forkert.

Så nu har jeg to mand der har brugt 6 timer på et kursuscenter med en dyr bil og et meget dyrt akvarium. Jeg beder dem om at tage akvariet med retur så vi senere kan køre det på lossepladsen (akvarier kan ikke uden videre bygges om når de er limet med aluminiumsramme). Den dag er så gået med billeje, 22 mandetimer og en akvarium der er lige til at smide ud.

Jeg aftaler med kunden at vi leverer et nyt akvarium om 4 uger. Jeg dobbeltchecker målene, vi lejer en ny dyr bil igen og får det afleveret. De samme folk kører i den nye bil ned med akvariet og får det installeret (fyldt vand i, plantet planter osv). Så langt, så godt.

Efter to uger ringer kunden og fortæller at der nok er et eller anden galt. Nå, men så må jeg selv derned (ca. 200 km hver vej). Da jeg kommer derned ser jeg at der kun er installeret ét filter. Hmmm... Kører hjem, kigger på mine papirer og ser, at der burde være installeret to filtre. Nå, men eftersom jeg kun havde bestilt ét må jeg jo bide i det sure æble og tage turen en gang til - og bare konkludere at det var en af de rigtig dårlige dage da jeg bestilte det akvarium.

Sådan kan vi jo alle have vores dage, hvor vi måske skulle være blevet i sengen. Det skulle du nok også dén dag, Peter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)