Undskyld - men jeg er dybt imponeret over de tal du nævner her. En konverteringsrate på 7% er godt nok flot.... og 11% på adwords... really?? på børnetøj??? Er det gennemsnitlig? Eller på en dag med halv pris på nye varer? over hvor lang en periode er data fundet ud fra? @Birgitte - med knap 6 års erfaring, kan jeg fortælle dig at konverteringsraten indenfor børnetøj ligger mellem 1-3% i normale tider uden kampagner. Jo større du bliver og jo mere du arbejder med og forbedrer din shop - jo bedre bliver det. Under udsalg kan du fordoble konverteringsraten, men det er jo kun en dag eller to. Derudover betyder det også en del hvor dine besøgende kommer fra - og hvor relevante de er i forhold til dine produkter. Køb e-pusher som er skrevet af Martin Thorborg. Den er rigtig god - og du finder mange gode tips til forbedringer. Læs de gratis adwords bøger som er på markedet - de vil hjælpe dig rigtig godt på vej. At forhøje sin konverteringsrate er noget som normalt kræver en masse arbejde - og min erfaring er at det ikke lader sig gøre at fordoble den fra dag til dag. Det er ikke kun forbedringen af købsknappen etc - men i høj grad også designet og brugervenligheden af shoppen - og ikke mindst udvalget af varer. |