Siden skal indholde: CSM system jeg selv kan rediger i. Fri antal undersider. SEO venligt. Nyhedsbrev hvor der skal være mulighed for at sætte reklamebanner og link ind. Design af nyhedsbrev Bannerreklamer med rotation, der skal som udgangspunkt være 5 banner på siden af gangen, hvor man så kan sætte dem i rotation. Login med email og kodeord. Mulighed for at lave bruger undersøgelser, eks har du fået tjekket dine forsikringer inde for de sidste 6 mdr? eller hvornår har du sidst løbet en tur? osv. Udsende sms til bruger når der er nyt (indholde link reklamer(hvis ikke det er for dyrt!) Andet smart ! Facebook osv. Analytics skal sættes på Det skulle være det
|
Du skrev Umbraco i titlen så jeg kommer med mit input her.
Den Lille Maler i Esbjerg:CSM system jeg selv kan rediger i.
Fri antal undersider.
SEO venligt.
Findes allerede i Umbraco
Den Lille Maler i Esbjerg:Nyhedsbrev hvor der skal være mulighed for at sætte reklamebanner og link ind.
Klares med ekstern leverandør af nyhedsbreve (ubivox eller mailchimp)
Den Lille Maler i Esbjerg:Bannerreklamer med rotation, der skal som udgangspunkt være 5 banner på siden af gangen, hvor man så kan sætte dem i rotation.
Kan laves i Umbraco out-of-the-box
Den Lille Maler i Esbjerg:Login med email og kodeord.
Standardting :D - har jeg allerede liggende som modul.
Den Lille Maler i Esbjerg:Mulighed for at lave bruger undersøgelser, eks har du fået tjekket dine forsikringer inde for de sidste 6 mdr? eller hvornår har du sidst løbet en tur? osv.
Der skal laves nogle ekstra moduler i Umbraco som spørgeskema.
Den Lille Maler i Esbjerg:Udsende sms til bruger når der er nyt (indholde link reklamer(hvis ikke det er for dyrt!)
SMS-forsendelse kan jeg anbefale TextReactor.com (dansk firma) som jeg lige nu er ved at bruge på en Umbraco løsning. Alternativt kan IQsms.dk (som jeg har) også løse den opgave + at der kan du modtage SMS'er fra dine kunder.
Derudover kan jeg klare hostingen for dig. Jeg har kontakt til en meget dygtig grafiker.