Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan ikke se stjerner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hejsa,

Jeg kan ikke se stjerner på indlæg. Jeg ved at der går 3 måneder inden man kan afgive stjerner, men jeg burde vel kunne se stjerner på tråde mm.

Med Venlig Hilsen
Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan i alverden kan man give mig 5 minus for at fortælle at jeg ikke kan se stjernerne? Den eneste grund til at jeg kan finde ud af at nogen har givet mig minus er pga. signaturen, hvor der står Amino Karma for indlæg.

Nå, men jeg kan allerede nu regne ud at man ikke skal tage Karma som noget seriøst så - hvis det er måden det foregår på. Så kan stjernerne i realiteten jo også være skide ligegyldigt hvis man giver random stjerner ud til alle og enhver lige efter behov, og ikke efter trådens indhold.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:43

Morten88:
Nå, men jeg kan allerede nu regne ud at man ikke skal tage Karma som noget seriøst så

Nu er det ikke mig der har givet dig dem, og kan heller ikke forstå, der er nogle der kan finde på det.

Tag alt det "stjerneræs" stille og roligt, da man kun kan bruge det til en indikator på hvor seriøs folk er i deres svar. (og dette er ikke altid rigtigt)

Jeg kan ikke huske hvor meget "karma" man skal have for at kunne give "stjerner" ?

Læg ikke så meget betydning i det, og velkommen til Amino

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:30

Ja, du har hermed fået lidt positiv karma med på vejen.

Angående de -5 så er der bare nogle fjolser herinde, så glem alt om det og tag ikke alt det karma halløj alt for seriøst, de gør vi andre heller ikke, vi er her for debattens skyld, og ikke for at score karma points.

Velkommen til, du vil sikkert få stor glæde af Amino som vi andre har haft, og stadig har.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02

Tak til Johnny og Koludabyg (og andre hvis nogen) for at give mig karmaen tilbage + det løse :-)

Johnny, jeg tror man skal være medlem i 3 måneder for at man kan give stjerner, men det jeg gerne vil er at kunne se hvad folk har givet de forskellige tråde. Hvis jeg logger ud, så kan jeg sagtens se stjerner for trådene, men så snart jeg er logget ind så kan jeg intet se, men kun vurdere ud fra signaturen på de forskellige indlæg.

Koludabyg - jeg skal nok lade vær at  tage det seriøst, så der følger jeg dit råd, og med rette kan man sige. :-)

Tak til jer begge for jeres svar og tid.

Med venlig Hilsen
Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07

jeg hader også stjerne krig med jeg giver dig  lige lidt plus stjerner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:35

Negative stjerner er ligegyldige, hvis folk ikke vil argumentere deres mening og kun give stjerner
Så er deres stjerner ubrugelige.

Tilgengæld kan du sagtens gå efter 5 stjerner, det viser bare at dine indlæg er hjælpsomme.
Jeg gir kun selv positive stjerner.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)