- Kan adressen til et CVR nummer være ens privat adresse når man endnu ikke har andet for virksomheden?
- Dato for regnskabsårets afslutning. Er der tidspunkter der er bedre end andre måske februar, så er man ikke lagt ned i julen og der er mindre belastning hos SKAT?
- Hvilken type virksomhed vil du registrere? Vi er tre der starter virksomhed op og derfor ved jeg ikke hvad der er bedst mht. type virksomhed der skal registreres og hvad det vil betyde for CVR nummer/SKAT.
Den adresse, du oplyser, er den adresse, hvor regnskabet føres - alternativt dit "salgssted" hvis du eksempelvis har en revisor/bogholder til at lave regnskab for dig. Så ja - du må gerne anføre din privatadresse.
Regnskabsåret er altid kalenderåret, når du driver personligt ejet virksomhed - se nedenfor.
Når I er tre, driver I et interessentskab, medmindre I vælger en selskabsmodel. I får ét CVR-nummer.
Skindergade 38, 2 1159 København K Tlf. +45 33 15 88 88 Dir. +45 35 20 92 18
Hej Sonny
Jeg vil som Moderator på Amino gerne byde dig velkommen i debatten, og samtidig gøre dig opmærksom på at din fremgangsmåde med at spamme tråde med reklame som du har gjort i denne, ikke er noget der fremmer din troværdighed eller folks eventuelt positive indstilling til dig og din arbejdsgiver.
Så du bedes venligst undlade at spamme tråde med jeres services, medmindre det er tråde der ligefrem beder om tilbud fra jeres branche.
Til gengæld er du velkommen til at oprette et indlæg i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" hvis du har noget af generel interesse.