Hej Alle! Måske kender du en som er blevet ledig, færdig med en uddannelse eller en som ønsker et nyt job! Hvis du gør det eller selv står i ovenstående situation så læs videre! Jeg tilbyder lige nu en stilling som autorudemontør med hele Sjælland som arbejdsplads. lønnen er rigtig god med rig mulighed for bonus mm. Jeg stiller løn, en bil og værktøj, du stiller godt humør og kvalitetsarbejdskraft :-) Hvis ovenstående stadigvæk er interessant så læs videre: Jeg har meget få krav: Du skal have en baggrund som sikre at du kan skrue på biler, det kunne være at du har arbejdet som mekaniker og i den anledning har flair for værktøj mm. Uddannet pladesmed eller en som har arbejdet i rudebranchen er værdsat men ikke et krav :-) Jeg glæder mig til at modtage dit CV eller dit spørgsmål. mail oa@rudefix.dk Du kan også vælge at dele denne tråd på fjæsbog eller sende den til en ven :-) Mvh Omar fra rudefix (link i signatur)
|
bilrudemontør søges til arbejde på sjælland!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)