Hej Jeg ved godt den tit er oppe og vende mht. varepartier. Jeg søger varepartier i alle afskygninger. så har brug for dugfriske annonceringer fra alle jer! :P
mvh Peter |
Ingen med varepartier?
Hej Jeg ved godt den tit er oppe og vende mht. varepartier. Jeg søger varepartier i alle afskygninger. så har brug for dugfriske annonceringer fra alle jer! :P
mvh Peter |
Ingen med varepartier? |
Hej Peter Vi har et parti glasfiber krukker. 2 forskellige modeller i sort højglans. Mvh. David |
Hvilke typer varer? |
100 stk diesel t-shirts |
Hej Peter Har du modtaget billeder og oplæg på din mail? Mvh. David |
Hvad siger du til hvide arbejds/sikkerheds hjelme og bårer? Jeg har ca 200 hjelme og ca 100 bårer. Bårerne er de man bruger i militæret. 35 træstiger skal jeg også af med. |
xxx
hejsa
har to partier
1300 stk. osram autopærer vejl udsalg 105,000 skal væk byd 500 sæt store piger fritids dragter i spraglede farver str. 46-62 vejl pr. sæt 1199 altså ca. 600.000 men er nogle sæsonner gamle giv et bud
har også et parti butiks inventar i hvid
alt skal væk meget billigt send en mail til mig på varerpartier@gmail.com evt. bytte med anden af værdi bil osv
|
Hej Peter Kunne glas varer have nogle interesse - alt fra vaser, skåle, lyslygter og vinglas - samt jeg har en mængde prop trækkere i god kvalitet? Alt til rigtig skarpe priser Skriv hvis det kunne have din interesse. Bendtsen |