|
Hej Amino''er... Hvis I vil have designet bannere, så får I en god amino-pris.. ![]() Se referencer på www.bannersalg.dk |
Skal du have lavet et banner? eller flere? :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
|
|
Hej jakob, Det kan jeg faktisk også klare... Hvilken størrelse? Send evt. en PM |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Jeg får muligvis brug for nogle bannere inden længe der er dog lige et par ting der skal falde på plads først.. Hvad kommer sådan nogle til at koste mig?? ![]() Venlig hilsen Ania Christiansen |
|
Hej Ania, Nu snakker vi om bannere til web, ik? :-) Hvilke størrelser skal det være? mvh William |
|
Kan du også lave stof/tæppebannere. Vi taler om farvetryk på sort molton (tæppe) |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
|
Hej Andersen, Ja, vi har et cms system. Skriv en PM om hvad du skal bruge mht. design, så får du en pris. mvh |
|
Hej Bent, Jeg er svar skyldig.. Kan du uddybe Molton tæppe lidt? Så finder jeg ud af det og vender tilbage senest fredag. Mvh |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem