Vi har 70.000 RED BULL 150 ML til kun 3.00 DKK stk. Minimums order 3000 stk skal hentes i London eller anden aftale Send Privat besked |
Flasken ser cool ud, men det ligner ikke den originale tyr ;)
Vi har 70.000 RED BULL 150 ML til kun 3.00 DKK stk. Minimums order 3000 stk skal hentes i London eller anden aftale Send Privat besked |
Flasken ser cool ud, men det ligner ikke den originale tyr ;) |
Hej Den er 100% Orginal kommer fra RED BULL fabriken |
Ovenstående flasker med print findes... De sælges i hvertfald i DE, og mange barer og diskoteker har dem her. Det samme gælder i UK... Mener de produceres i Singapore, men du må ik hænge mig op på det ;D Men om ovenstående parti er "ægte" RedBull, det skal jeg ik kunne svare på... |
De bliver tappet i Bangkok Thailand og sendt til London UK de kommer fra den orginale redbull fabrik |
Det lyder interessant. Der er et par ting at tage hensyn til: A: Hvad fylder de min. 3.000 flasker? B: Kan I garantere, at det er samme indhold som original - og kan I dokumentere det? C: De skal mærkes i Danmark - dels med indhold og dels med pantmærke. D: Er der stregkode på (EAN) og hvis ja - hvordan vender den? E: Hvad er holdbarheden? MVH Bjarne
|
MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS
De fylder ca 4 cm3 og vejer ca 950 kg indholdet er orginal redbull de sælges i London og sr mærket som du ser der se stregkoder på holdbarheden er til 11-1-2013 |
Der er Thailandsk skrift på flasken, så det lyder rigtigt :P |