Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger freelance sælger

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 6100 Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg er kommet i den situation, at jeg har fået tilbudt at købe et produkt ind, som jeg ser gode muligheder i. Men jeg har ikke selv tiden til at tage rundt og sælge det. 

Så nu søger jeg en freelance sælger, der risikofrit (ud over timerne sælgeren leverer) vil prøve at give det her en chance og tjene nogle hurtige penge. Jeg har ikke købt produktet endnu, da jeg først vil sikre mig at jeg kan finde en der vil sælge det. Men har eneretten til at købe partiet frem til slutningen af februar. 

Min holdning til det her er naturligvis også, at det skal være profitabelt for begge parter, og da du skal leverer timerne, så er fordelingen en dialog vi tager, når der er dannet et overblik over hvor mange timer, vi vurderer der skal bruges på denne opgave.

Jeg vil rigtig gerne forklare nærmere om produktet i en PM og fortælle lidt nærmere om indtjeningsmulighederne. 

Så har du interessen i at sælge, og tjene nogle penge i en fart, så send mig endelig en PM og husk at skrive dit telefonnummer og evt. mail på. 

Ser frem til at høre fra jer. Og rigtig god weekend 

//Kenneth

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)