Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate gennem QR koder?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

virker affiliate link gennem qr koder?

Hvis jeg laver en qr kode med et affiliate link, som ved et normalt klik giver 30 øre pr. klik.

vil jeg så også få det, hver gang der er en som scanner qr koden - eller kan man ikke bruge qr koder til det? fordi jeg skal bruge det til et projekt, og hvis det virker med qr koder, tror jeg at omsætningen kunne stige med ihvertfald 20 % i forhold til uden qr koder.

Hvis i evt. kunne tænke jer at hjælpe med at udbrede qr koder, ville jeg blive meget glad, hvis i gad "synes godt om" min gruppe på facebook om qr koder - http://www.facebook.com/pages/QR-koder-er-geniale/136524643077194?v=wall

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:36

Sjoegaard:

Hvis jeg laver en qr kode med et affiliate link, som ved et normalt klik giver 30 øre pr. klik.

Ja, det virker.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:14

Når du siger scanner, så mener du vel at personen scanner koden og følger linket, og ikke kun scanner?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:29

QR koden er jo et link og du kommer direkte til en evt. shop eller anden side men man aner jo slet ikke hvor koden føre dig hen før du har scannet den.

Til dem der ikke ved hvad det er så har Thomas Rosenstand lavet en lille video om det. Du tager din smartphone og downloader en app der hedder QR scanner den er gratis, så finer du en QR kode trykker på QR scanner i din tlf. så tænder den aut. for dit kamera og du holder nu din tlf. hen foran QR koden, din tlf. tager nu selv et billed af koden og du ryger direkte til den given side.

Du kan også lave din egen QR koder det er også gratis men jeg har ikke prøvet det endnu.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 10:43
Tilmeldt 4. Dec 08
Skrevet kl. 21:52

Njah, det skifter vist fra app til app.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 14:32

hvad mener du med det?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:50

Tilmeldt 4. Dec 08
Skrevet kl. 21:45

Sjoegaard:

hvad mener du med det?

Jeg har en app der hedder i-nigma. Scanner jeg en qr-kode der indeholder en url så bliver url'en vist, og jeg kan så tappe mig videre hvis jeg vil gå til hjemmesiden.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 08:07

ja okay - men så er det jo din scanner det afhænger af, og ikke fra app til app..

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)