Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lud og koldt vand i kurerbranchen ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Malou:

Der er jo ikke raketvidenskab at være vognmand, men nok at kunne tjene penge på det uden at fifle og tale udenlandsk. Jeg trækker mig og finder på noget hvor jeg kan bruge mit kønne hovede lidt bedre...hehe

Lyder ganske fornuftigt... Og jeg kunne da også forestille mig at det er rimelig hårdt at side bag rattet så meget (har selv kørt mange mange km dog i lidt sjovere biler).

Hvorfor ikke prøve at finde på noget, som kunne give dig glæde og fornøjelse at arbejde med, istedet for at det er "just a job"...

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30

Jeg forlader branchen på tirsdag. Har valgt at stoppe mens legen var god. Forstået på den måde, at det som godt umuligt at tjene penge. Du kan tjene til dit eget levebrød, men skal du også have det sjovt og kunne kaste penge ind på en konto, så er det ikke kurer du skal være.
Selvfølgelig er der nogle der tjener mere end andre - men generelt så er det mit indtryk at de fleste kører med lave kassebeholdning, og det kun løber rundt. Og en del også kører med røde tal.

Jeg vil IKKE anbefale dig at hoppe ind i vognmandsbranchen på nuværende tidspunkt. Det er alt for usikkert for dig, hvis ikke du har en rigtig god aftale på hånden.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:53

Hejsa.

Er du startet som selvstændig? Hvis du stadig vil eller hvis du mangler kørsel så kontakt os gerne på: 70269590

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)