Hejsa Jeg har lige et teknisk spørgsmål Jeg har en ældre version af Summa liggende på min PC (version 2.5 professionel) og vil gerne opdatere til den nyeste version. Problemet er, at jeg ikke kan finde min faktura med brugernavn og password og når man kigger i Summa, står passwordet med ****** så det får jeg ikke så meget ud af. Kan jeg opdatere programmet uden at skulle indtaste registreringsoplysningerne igen ? Jeg tør nemlig ikke prøve, hvis jeg liige pludselig ikke kan bruge programmet. Jeg har forsøgt at lægge programmet over på en ny pc, da jeg fik ny bærbar, men det kunne jeg ikke uden registreringsoplysningerne, så jeg ved ikke om det er det samme ved opdatering af programmet. Hilsen Lone |
Opdatering af Summa Summarum til nyere version
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Både Stones Software og mange forhandlere skriver reg.opl. på fakturaen - så find den, så har du nok også de oplysninger, du skal bruge. Ellers mail til Stones, så kan de gendanne for den for dig. |
|
Hej Lone Hvis du opgraderer til 3.0 versionen, skal du betale en ny licens.....har selv været ud for at mit brugerid og password ikke fungerede ved den nye version. Da jeg kontaktede Stoneware, fik jeg at vide at jeg skulle betale en ny licens for opgraderingen 1200,- (+ moms) sur røv....jeg bliver på den jeg har, føler mig lidt snydt, at skal betale så meget for en ny version. Har enterprise delen. Så en ny licens skal du betale hvis du vil bruge en nyere version. |
Tim Poulsen |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)