Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af hjemmeside (træpiller/bio brænde) biolageret.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg startede denne side for et par år siden for at have et lille projekt at rode med men sagen er at det IT firma jeg også har startet tager alt min tid og interesse og derfor syntes jeg det er både dumt og synd at have det her liggende i skuffen og samler støv så derfor kunne andre måske få glæde af det og jeg kunne få lidt penge for det.

Siden er ikke blevet vedligeholdt eller optimeret på nogen måde de sidste 1½ år så der er sikket en del tiltag man kan gøre for at flytte den op på side 1 igen på google.

PT ligger biolageret.dk på følgende placeringer:

Billige Træpiller 12
Træpille pris 13
Træpille priser 14
Træpille 23
Træpiller priser 23
Træpiller pris 28
Træpiller 33

Sammen med siden vil jeg give informationer om lagerhotel jeg har haft brugt og give informationer hvor man finder gode priser i udlandet på biobrænsel det er både træpiller, pejsebrænde og briketter man kan vælge at handle med.

Siden er udstyret med simpelt vare system med ordre flow der er kodet til epay løsning men køber skal selv skaffe sig en aftale med PBS og epay for at benytte dette.

Hvis nogen skulle sidde med spørgsmålet om siden/min viden bliver solgt til mere end en person så er svaret NEJ siden bliver solgt til den der byder sig først så kan jeg få en smule for tiden der er lagt i siden og viden omkring hvor man køber produkterne og så kan den nye købe komme i gang.

Prisen er for webside informationer om lagerhotel samt hvor man finder et stort udvalg af leverandør plus den basis viden der skal til for at komme i gang.

8500,-

Lars

Skriv i tråden her eller en privat besked hvis der er interesse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)