Tillykke Claus Hvad er du startet med? Lad os høre hvordan det kommer til at gå. Pøj pøj med det.. |
Godt gået Claus... og held og lykke med dit nye liv
Tillykke Claus Hvad er du startet med? Lad os høre hvordan det kommer til at gå. Pøj pøj med det.. |
Godt gået Claus... og held og lykke med dit nye liv |
Godt gået! Stort tillykke til dig. Lad endeligt høre fra dig, når du er kommet godt i gang, så vi kan høre om dine erfaringer :) God vind fremover med dit nye liv som selvstændig ;)
|
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
Tak allesammen :) Jeg har i mange år udviklet embedded software til audio-produkter og det bliver jeg ved med, bare i et lidt andet regi. Jeg har en enkelt stor kunde her i starten og skal så ved siden af det lave nogle projekter færdig for min nuværende arbejdsgiver. Med hensyn til hjemmesiden, så ved jeg godt, at det er en lidt tynd historie, men nu er det tekniske oppe at køre, så er det jo det med indhioldet, der tager noget tid ;) |
Dejligt at læse om succeshistorier. Tillykke med det og fortsat god vind! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.