der må du tage fat i ham :-)
|
Hvad ga du for det? :)
der må du tage fat i ham :-)
|
Jeg må så sige , at juristerne inden for E-mærket ved, hvad de taler/skriver/spørger om Ifm. en optagelse til E-mærket Sjælden har jeg oplevet så prof. en oplevelse. Jeg håber også at de kunne være lidt mere aktive på Amino.dk , da det vil fremme forståelsen for E-mærket. |
Lækkert :) Valgte netop onestep fremfor e-mærket, men nu vil jeg da helt klart få søgt om det.
Er det 3500 kr. om året det koster?
Mvh Stine |
Det er desværre stadigt svine dyrt, så omkring 5000 om året, samt en godkendelse på 1750,- :-), kan være de snart skulle sætte priserne ned :-)
|
Ja, det fandt jeg ud af, men tror det er godt givet ud :) Det kostede intet mindre end 1950 ex. i ansøgningsgebyr og så 4600 ex. om året Hold da op :) |
Forresten kører du med magento? |
Ja, jeg kører med Magento
|
Hej Alle, Så lige tråden og opordringen til at være herude, så melder mig lige på banen:-) Vi har forespurgt Amino om at få lov til at få en Blog herinde og hvis de er int. så vil I se lidt mere til os:-) Foruden dette er man selvfølgelig altid velkommen til at kontakte mig hvis man skulle have spørgsmål. Og så lige en information som håber kan afklare det det hele startede med:-) kravet om opsamlingssiden følger af e-handelslovens § 11 og er altså ikke et e-mærke krav men et lovkrav. Mvh. Erhvervsansvarlig, Dirch Svenningsen, |
Hvad betyder det når der er en rød streg over https// som set her
|
Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.