Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Appache med Safe_mode OFF...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Aloha Aminoer!

Lige en smule forord til mit indlæg:

Jeg er på jagt efter nogle flere kompetencer indenfor CM Systemer og E-Commerce - (PHP). Så jeg er nu faldet over et par stykker jeg vil have testet og arbejdet lidt i, hvis de lever op til mine personlige forventninger.

Så kommer det store spørgsmål:

Lige præcis de CM Systemer jeg har fundet kræver Safemode Off (WTF???). Det er super nedern fordi de fleste webhoteludbydere ikke tilbyder denne indstilling.

Har du erfaring med et webhotel som tillader denne indstilling og samtidig er fornuftig i både pris og support - og har en god oppetid, så vil jeg meget gerne vide det.

Venlig hilsen Lasse Planitzer

P.S.: Jeg glæder mig til PHP 6.0 da Safemode indstillingen ikke længere vil blive en bekymring. Sikke meget tid og bøvl vi sparer!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 12:01

Domain Direct tilbyder at du selv kan slå SafeMode til og fra for hver enkelt domæne du har hostet hos dem.
Gigahost kører vistnok også SafeMode off.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:47
Meebox.net kører med Safemode off som standard :)
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:02

Hej Lasse

Jeg kan finde 2 hurtigt der køre safemode Off, scannet.dk og dandomain.dk

Begge selskaber har fordele og ulemper

Så jeg kan ikke se dit problem, andet end at de 2 selskaber måske er lidt dyre end f.eks one.com som også har safemode off. :-)

Venlig hilsen

Kim Holm

Lindsen K/S

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 13:15 | Låst

Lindsen K/S:

Så jeg kan ikke se dit problem, andet end at de 2 selskaber måske er lidt dyre end f.eks one.com som også har safemode off. :-)

Hej Lindsen.

Det er nu ikke så meget et problem - det er bare irriterende.

Det er mere for at høre hvad andre har erfaringer med. Scannet, One.com og Dandomain bliver nok aldrig noget jeg i det fjerneste vil overveje - igen.

Men har aldrig brugt de andre som er nævnt, så det vil jeg lige undersøge nærmere. Tak for feedback :)

DBH Lasse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)