Jeg har prøvet mig frem og har ikke nogen muligheder i nu for og kan se hvad de filer indholder :( er der andre idér
Hej Johnny,
Idéerne er stadig de samme, ihvertfald indtil du fortæller os hvad du har forsøgt og hvilken fejl du får :-)
Har du prøvet Johns vejledning, det virker fint her. Hvilken fejl får du og hvorhenne i processen? Hvis ikke det virker, har du så prøvet converteren på det MS link jeg har sat ind? Hvis ikke det virker, hvilken fejl får du og hvorhenne i processen?
/Brian
Jeg har ikke det program som han snakker om, så er det jo hele ikke nemt og finde fejlen :) men jeg tænket på om der ikke findes en beta/demo eller sådan noget
Jeg har ikke det program som han snakker om, så er det jo hele ikke nemt og finde fejlen :) men jeg tænket på om der ikke findes en beta/demo eller sådan noget
Beklager, men jeg læste dit spørgsmål om du kunne bruge MS Word 2007 som at du har adgang til programmet. Det er det program John nævner.
Hvilken fejl får du når du prøver at convertere med MS convert-tool som jeg linkede til?