Hej Amino'er, Mit navn er Sinan, til daglig læser jeg på universitet og i min fritid har jeg et deltidsarbejde. I de resterende tidspunkter tænker jeg på nye muligheder som led i at blive selvstændig. Det jeg søger herinde er en person, som kunne tænke sig at måske blive partner, drøfte nogle muligheder indenfor selskabslokale branchen, nærmere vil jeg komme ind på. Jeg vil gøre det klart at min idé er ikke lige noget man bare gør, det er noget som bør gennemarbejdes og undersøges til det mindste detalje. Idéen er således at starte et selskabslokale til arrangementer som bryllupper, koncerter, firmafester mm. Der skal laves mad ikke en restaurant, men nærmere en fast kok som skal lave mad efter ønske. Der skal være rummelighed til mindst 1500 mennesker. Der skal være tilknyttet bands, det kunne være fra forskellige lande i forskellige sprog (bandsne skal ikke være tilknyttet altså fastlønnet men nærmere freelance agtig, hvor kunden selv kan vælge det ønsket band). Udendørs skal der være et mindre legeplads, til f.eks. hvis man kommer til et firmafest skal man have mulighed for at lade børnene lege udendørs (man kunne ansætte en vagt til at holdestyr) Det var bare et udpluk af den tanke jeg havde gjort mig, selvfølgelig er der en masse andre ting man kan gøre, men det er disse ting jeg nok ville drøfte og lave et plan til evt. partnerskab. Økonomi er nok det som bliver det sværeste, at finde kapital - fordi det er ikke en lillesum man skal bruge for at virkelig gøre dette. Så alt i alt har jeg brug for en som er virkelig seriøs i at blive selvstændig og villig til at ofre tid for sit mål. Mvh. Sinan
|
Opstart af selskabslokale
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)