Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syndes du om SerivceByen.dk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har været med til at lave ServiceByen.dk. Jeg mener selv at det er den bedste og mest inovative digitale markedsplads i Danmark.

Lidt om konceptet:
ServiceByen er en digital markedsplads hvor privatpersoner eller virksomheder der har brug for en serviceydelse kan indhente tilbud fra fagfolk. Der sættes værktøjer til rådighed, således at kunder som skal have udført en service kan beskrive deres behov. Fagfolk har efterfølgende mulighed for, via hjemmesiden, at komme i kontakt med disse kunder og byde på deres opgaver. Når kunden har modtaget et godt tilbud kan vedkommende vælge den pågældende fagmand gennem hjemmesiden.

Der er ingen som ved hvad fremtiden bringer, men planen er at vi kommer til at undersøtte alle slags markeder, lige fra fotografering til danceundervisning. Pt. har vi valgt at focusere på flytning, maler, rengøring samt tømre og sneaker. Tryk evt. på linket for at se mere omkring hvordan det fungere.

Hvad syndes du om konceptet? især i forhold til nogle af vores andre konkurrenter. Vi vil være de bedte samt de største.

/Jack

Hvad syndes du om SerivceByen.dk?

• Synes godt om det (22,2%)
  • Der er plads til forbedringer (55,6%)
  • Ubrugeligt (22,2%)
  • Totalt antal stemmer: 9
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget svært at byde på en opgave, for der er få meget info i de opgaver der ligges op , jeg kan ikke se man kan kontakte dem før man byder på en opgaven intet telefon nummer eller e-mail adr. mv.

Gratis at ligge opgaver på siden betyder ikke så meget for mig vis skulle ligge opgave på siden det afgørende er den ses af andre mennesker , derved arbejde med søgeord optimering

lave en længere titlen og længere og mere sigende titlen ,husk brug gerne alle 67 tegn der vises på google jeg mener denne her titlen <title>ServiceByen.dk</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)