Hej, Jeg er blevet tilbudt at vaere distributoer for et dansk produkt i australien. Jeg er helt groen paa det omraade men braender meget for produktet og tror paa succes af samme hernede. Jeg haaber meget at faa en dialog igang med jer. Mit foerste spoergsmaal er: hvordan kommer jeg igang, hvad skal jeg vaere opmaerksom paa, specielt den financielle del af "aftalen" og hvordan undgaar jeg at "braende fingrene". Jeg er blevet oplyst at man kan opstarte for et fornuftigt beloeb og at med et fast sortiment er der grobund for en god maanedsloen. Jeg vil naevne at dette ikke er et scam, jeg kender maerket, det er utroligt populaert og saelges i butikkerne hjemme i DK med stor succes. Vil se meget frem til at hoere fra jer og paa forhaand tusind tak
AnneJanne |
annejanne:maerket, det er utroligt populaert og saelges i butikkerne hjemme i DK med stor succes.
Fordi produktet sælger godt i DK er jo absolut ikke ensbetydede med at det så kan sælge i Australien. Har du overhoved lavet noget markeds reasearch på om produktet kan sælge i Australien ?.