Jeg har fået min Scannet shop "over" i et Magento shopsystem jeg er ok tilfreds, men det undrer mig bare at der ikke er så mange muligheder som i Scannet shoppen. Jeg ved godt at den nye shop har mange flere features end den gamle, men jeg savner f.eks. affilliate delen, da jeg har flere samarbejdspartnere som sender kunder ind i min shop. Lige nu lander de på en "Hov, vores fejl... side" og det er ikke så smart!! Så mit spørgsmål er: Kan man på nogen måde lave en affilliate side som de lander på eller måske findes der et modul som kan tilkøbes og kobles på, hvad ved jeg!!! Et andet spørgsmål: Kan man integrere et nyhedsbrevsmodul og lave en "pop-up" som kommer frem i shoppen når kunden kommer ind på en hvilken som helst side. Jeg vil være rigtig glad hvis der er nogen som ved noget om det her og kan svare på spørgsmålene eller kan henvise til nogen som kan hjælpe!! Mvh Helle |
frk.kvist:Så mit spørgsmål er: Kan man på nogen måde lave en affilliate side som de lander på eller måske findes der et modul som kan tilkøbes og kobles på, hvad ved jeg!!!
Mvh
Helle
Hej Helle
Du kan måske overveje at outsource affiliatedelen til et affiliate netværk?
Så slipper du for selv at administrere det og selv bøvle med moduler o.l.
Hos Partner-ads understøtter vi Magento.
Læs mere om Partner-ads her:
http://www.partner-ads.com/dk/advertiserintro.htm
Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads