Så har jeg snakket med Sarah fra Google, og det var bestemt en positiv oplevelse.
Vi havde nogle dage forinden, aftalt et tidspunkt, hvor hun ville ringe, og det slog ikke mange minutter fejl.
Samtalen tog ca. 50 min., og vi kom ind på emner, som hun mente ville gøre min AdWords-annoncering mere effektiv.
På trods af, at jeg selv mener, at jeg er en nogenlunde habil bruger, var der alligevel en del ting, som jeg ikke kendte til, og som jeg nu vil begynde at sætte mig ind i.
Det skal siges, at hun ikke bad om følsomme oplysninger, og at hun på sin pc. forinden samtalen startede, var inde på min konto, ligesom jeg selv var det - så vi kunne gå lige på.
Min oprindelige skepsis for henvendelsen, som jo foranledigede denne tråd, er der ikke mere. Det var helt igennem en positiv, seriøs og reel snak.
For mig ligner det bare god kundeservice fra Googles side, hvilket man naturligvis skal være glad for at modtage. Tak for det Sarah og Google AdWords-Teamet.