Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snak direkte med Sarah fra Google om din AdWords annoncering

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:13

Den bør være fin nok.

Husk bare, at Google ikke vil bede om adgang til din konto, når du taler med dem. De har allerede adgang, så hvis de spørger om adgang vil det ikke være en Google Repræsentant.

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så har jeg snakket med Sarah fra Google, og det var bestemt en positiv oplevelse.

Vi havde nogle dage forinden, aftalt et tidspunkt, hvor hun ville ringe, og det slog ikke mange minutter fejl.

Samtalen tog ca. 50 min., og vi kom ind på emner, som hun mente ville gøre min AdWords-annoncering mere effektiv.

På trods af, at jeg selv mener, at jeg er en nogenlunde habil bruger, var der alligevel en del ting, som jeg ikke kendte til, og som jeg nu vil begynde at sætte mig ind i.

Det skal siges, at hun ikke bad om følsomme oplysninger, og at hun på sin pc. forinden samtalen startede, var inde på min konto, ligesom jeg selv var det - så vi kunne gå lige på.

Min oprindelige skepsis for henvendelsen, som jo foranledigede denne tråd, er der ikke mere. Det var helt igennem en positiv, seriøs og reel snak.

For mig ligner det bare god kundeservice fra Googles side, hvilket man naturligvis skal være glad for at modtage. Tak for det Sarah og Google AdWords-Teamet.

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:16

Hvor lyder det spændende Knud :)

Det glæder jeg mig meget til at høre mere om.

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)