Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er lokalebørsen til for iværksætternes skyld eller Amino's ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have brugt - dyrbar - tid på at gå ind på lokalebørsen for at kigge efter potentielle lejere til mine lokaler i Farum. Noget jeg tidligere har kunnet efterlyse på forum, konstaterer jeg at jeg kun kan rette henvendelse til vedkommende hvis jeg er VIP bruger.

Det betyder at den iværksætter som måske lige står og mangler det kontor m.v. som jeg kan tilbyde ikke får forelagt denne mulighed for jeg nægter af principielle årsager at oprette mig som VIP bruger på et forum hvor man i forvejen har lagt og lægger mange ressourcer på at hjælpe iværksættere

Modargumentet kunne være at det måske er meget rimeligt at en udlejer betaler for at få udlejet sit lejemål men her taler vi jo ikke om en udlejer og ikke om væsentlig lejebetaling men om netværk og at hjælpe hinanden.    

Well kan godt se at der er nogle - andre - som prøver at score kassen på selv mindre lejemål og at jeg nok må give mig på principperne men syntes stadigvæk at det principielt strider mod hvad jeg kalder at hjælpe hinanden.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)