Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til 2 simple opgaver i Joomla! / Virtuemart

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

*** Jeg vil starte med at undskylde dette indlæg her i debatten, da det egentlig burde placeres som opgave i freelance sektionen, men der er et 48 timers delay for ikke Plus-medlemmer og det kan jeg ikke vente på i denne omgang. Håber at I bærer over med mig ***

Joomla! ekspert søges til to små og simple opgaver på vores site.

Opgave 1:

- Når en besøgende prøver at logge in i toppen af siden, men kommer til at indtaste forkert brugernavn eller adgangskode, så bliver hun nu sendt til en blank side. Dette skal rettes, så hun fremover bliver sendt til login siden: http://www.sikkerthjem.dk/vmchk/view-your-account-details/.

Opgave 2:

- I de e-mailbekræftelser som automatisk bliver fremsendt til kunder efter gennemført handel, der benytter vi "auto-insert" funktion til at hente deres profildata og automatisk indsætte disse i bekræftelserne.

På nuværende tidspunkt hentes feltet by dog forkert, da dette udfyldes med land i stedet. Dette er ikke en fejl i opsætningen af bekræftelsen, men måske nærmere en fejl i "labeling" i databasen. (De data som gemmes i databasen under "By" er i virkeligheden data for "Land".

Vi behøver hjælp til at få dette rettet, da vores nuværende leverandør har meget. meget svært ved at løse opgaven.

Håber at der er nogen af jer som er friske på denne lille og forhåbentlige hurtige øvelse. Jeg imødeser jeres bud hurtigst muligt. 

P.S. Vi søger en ny partner til fremadrettet løbende arbejde med vores side. Hvis ovenstående løses tilfredsstillende, kunne der blive tale om en fast aftale på længere sigt.

På forhånd mange tak for jeres interesse.

Dennis Larsen
SikkertHjem

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Dennis.

Vi vil helt sikkert kunne hjælpe jer med jeres to nuværende behov. Vi er eksperter i brug af Joomla / VirtueMart og har en fornuftig timepris samt at vi er leveringsdygtige.

Skriv til mig på niel Angel mediastyle.dk så finder vi ud af noget.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)