Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Gigahost det rigtige valg...

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

eRohde:

Jeg ville anbefale Surftown, Webhosting.dk, Eller MLhosting.

 

Hvis du har brug for mere hjælp er du velkommen til at skrive til mig og jeg ville hjælpe dig..

ML hosting kender jeg ikke, men surftown kan jeg ihvertfald ikke anbefale, for meget grus i maskinen og for mange supportere med for lidt træning, men man kan jo være heldig!

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

I marts lancere jeg en ny portal, hvor kravet til oppetid vil være stort. Jeg er blevet anbefalet Gigahost, men når jeg søger på det navn er der delte meninger om det valg.

Råd om valg af hosting modtages med tak

Dbh

Benny 

Gigahost er udemærket til små hjemmesider. Jeg har selv en server fra Gigahost hvor jeg har et par hjemmesider kørende. Men for de sider hvor jeg kræver allerhøjst sikkerhed og bedst oppetid, bruger jeg hosting fra specialhosting.dk og givet det er magento-løsninger bruger jeg magentohotel.dk.

De to sidstnævnte er meget professionelle, de kører hurtigt og det fungerer bare. Jeg vil i dit tilfælde anbefale dig at bruge specialhosting.

Dbh. Yngvi

Fra Sønderborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Nyit.dk ApS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Skal du finde dig en host der ikke har ret mange brugere per server. Kan anbefale webhosting.dk hvor du har 6 forskellige versioner MySQL og generelt god performance + meget få kunder per server da det (iflg dem selv) allokeres dynamisk efter hvilken server der har det laveste load.

MSSQL kan du dog ikke, skal du via unoeuro som ligeledes har et godt system

 

Søren, vil du ikke godt forklare hvordan antallet af brugere automatisk sidestilles med performance, eller hvad meget få kunder per server har med performance at gøre?
Med mindre du har inside viden på den/de virksomheder du nævner, så har jeg svært ved at se argumentet?

Anyways, flere udbydere har både MySQL og MSSQL i deres produkter..

/G

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Lassen:

Søren.Pedersen:

Skal du finde dig en host der ikke har ret mange brugere per server. Kan anbefale webhosting.dk hvor du har 6 forskellige versioner MySQL og generelt god performance + meget få kunder per server da det (iflg dem selv) allokeres dynamisk efter hvilken server der har det laveste load.

 

MSSQL kan du dog ikke, skal du via unoeuro som ligeledes har et godt system

 

Søren, vil du ikke godt forklare hvordan antallet af brugere automatisk sidestilles med performance, eller hvad meget få kunder per server har med performance at gøre?
Med mindre du har inside viden på den/de virksomheder du nævner, så har jeg svært ved at se argumentet?

Anyways, flere udbydere har både MySQL og MSSQL i deres produkter..

/G

Kan man vel ej heller sige, men monitorerer man sin performance for hver server kan man (vel) let se hvilken der har plads til flere kunder, dermed ikke sagt at man ikke lige pludseligt får en "dårlig" kunde der ikke har lavet sine indexes korrekt osv osv, risikoen for dette er (vel) ligefrem proportional med antallet af kunder per server, er der sikkert en statistikhaj der kan komme med noget input omkring.

 

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny.

Hvad er det som du præcist mangler? Er det en unmanaged, eller en managed server, eller bare webhosting som du mangler? Jeg starter her til februar/marts en hosting-udbyder op, som vil beskæftige sig med hosting af servere for private og mindre virksomheder, og jeg er meget sikker på at jeg kan tilbyde dig en fornuftig server til en fornuftig pris.

Alt vores udstyr vil være gigabit-baseret og blive hostet hos UNI-C på DTU (også kendt som DIX), så svartider og båndbredde vil være i topklasse.

Mvh Christoffer

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

STBJ:

Hej Benny,

 

Har set de mange skrivelser om Gihahost, men vi har kun gode erfaringer med dem, indtil videre :)

 

Mvh

STBJ

 

For en god ordens skyld skal det nævnes at dette ikke er tilfældet længere. Vores side har været nede siden i går aftes.

Dennis

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre også tilfældet for en af mine sider. (webshop!) Den gik ned kl 20.00 igår aftes og har ikke været tilgængelig siden.

Har prøvet at skrive og ringe til Gigahost, men uden noget svar.

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo vi andre tænker på hvor seriøs du er med din webshop når du ligger den på et lowcost webhotel hvor der tilsyneladende ikke er driftsovervågning.

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren, du nævner i et af dine tidligere indlæg webhosting.dk. Men de er da ikke speciel dyr i forhold til så mange andre?

De bedste hilsner

Benny

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

Søren, du nævner i et af dine tidligere indlæg webhosting.dk. Men de er da ikke speciel dyr i forhold til så mange andre?

De bedste hilsner

Benny

Nej faktisk ikke, men gigahost er da meget billigere eftersom man kan komme ubegrænsede domæner på sin server (og det kan alle andre jo ligeledes også...), manglende ressource kontrol er vel resultatet?! Gigahost er da et perfekt system til dem der ikke vil betale for det og bare vil høvle alt det ind de har lyst til, bare lidt irriterende at vi andre skal sidde og læse spalte op og spalte ned om det temmelig tit fordi deres servere enten er for langsomme eller simpelthen ikke er oppe.

Dandomain (suveræne til shops siger de),wannafind/unoeuro (gode til .net ),webhosting.dk (perfekte til alt med php/mysql og har mange specialprodukter + billige domænenavne) er dem jeg ville anbefale, men folk vil jo ikke betale, nogen er derudover så fedtede at de baserer deres forretning på det, fatter man simpelthen ikke.

Skal jeg købe noget online checker jeg altid hvad udbyder en butik ligger ved, ligger de på gigahost tænker jeg med det samme, hackede servere som de har en dårlig historik med (er sikkert iorden nu, men man glemmer jo ikke...), hvad sker der med mine oplysninger jeg taster ind? Jeg vælger bare en anden shop, sværere er det ikke.

 

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)