Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Gigahost det rigtige valg...

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gigahost er et godt valg til prisen.

Når det så er sagt, kan hastigheden ind i mellem være et problem, så til en hobby side, eller mindre website er det ok.

Vælg et proffesionel løsning, som du godt nok betaler mere for, men du vil kunne finde noget til omkring 100 pr. måned, og så vokse derfra.

Held og lykke med projektet.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres indlæg :-)

Flere nævner en proffesionel løsning, og det er jo det jeg søger. Jeg er med på det koster noget mere end web10, og hvad de ellers hedder.

Men kom med bud på hvem der kan levere varen - minimum krav er som følger

  • Oppetid
  • Load af siden
  • Support hvis noget ikke er som det skal være

Dbh

Benny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

Tak for alle jeres indlæg :-)

Flere nævner en proffesionel løsning, og det er jo det jeg søger. Jeg er med på det koster noget mere end web10, og hvad de ellers hedder.

Men kom med bud på hvem der kan levere varen - minimum krav er som følger

  • Oppetid
  • Load af siden
  • Support hvis noget ikke er som det skal være

Dbh

Benny



Wannafind eller Curanet, hvis det i mellemprislejet. Activewebs, hvis prisen er den mindst væsentlige paramenter.

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Nyit.dk ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den her med prisen - at noget billigt space er ringere end noget dyrere, bare fordi der er flere domæner på den enkelte server - det er altså noget sludder.

Hvem af jer kan se hvor meget trafik de enkelte sider generer? 10 store sider kan vel godt have mere trafik end 3000 hr. og fru hansen hjemmesider?
Og hvem kan se hvad der ligger bagved af teknologi (ASP, PHP osv.) som "potentielt" kan gøre hele serveren ustabil?

Når det så er sagt, så kig omkring på nettet - det ER desværre en jungle, og der er mange brodne kar i den branche - match2web, garagehosting osv. Og se sådan som buydomains, der kaster håndklædet i ringen og forsvinder i løbet af natten - med mange ængstelige kunder ladt i stikken.

Vi har næsten altid brugt Unoeuro, og har aldrig oplevet problemer, tvært imod. De er proaktive, supporten er effektiv, deres kontrolpanel virker 100% og har de funktionaliteter man skal bruge, masser af plads, høj oppetid.... OK, skulle næsten tro jeg var ansat der, hvilket ikke er tilfældet.
Men de leverer en kanon service, og jeg vil til hver en tid anbefale dem - også til større kommercieller projekter.

/Gulkings

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Lassen:

Vi har næsten altid brugt Unoeuro, og har aldrig oplevet problemer, tvært imod. De er proaktive, supporten er effektiv, deres kontrolpanel virker 100% og har de funktionaliteter man skal bruge, masser af plads, høj oppetid.... OK, skulle næsten tro jeg var ansat der, hvilket ikke er tilfældet.
Men de leverer en kanon service, og jeg vil til hver en tid anbefale dem - også til større kommercieller projekter.

/Gulkings



Enig. Wannafind og Curanet, som jeg nævnte i sidste indlæg, er Zitcom (som også driver UnoEuros) pro-løsning henholdsvis reseller-løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Unoeruro lider umiddelbart til at være et godt valg.

Hvad med One.com? Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med dem? 

 

/Benny

Fra Sønderborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Nyit.dk ApS Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny,

Jeg ville ikke - har ikke specielt gode erfaringer med dem - sender forkerte regninger osv. Samtidigt er det et helvede at opsige sit engagement med dem når man til sidst er blevet trætte af dem.
Men igen - det er min personlige holdning - andre vil sikkert sige det er alletiders.

Vi har over 50 sider ved Unoeuro, hvoraf de 35-40 af dem er flyttet fra forskellige udbydere på vegne af vore kunder.

Samtidigt er der vanvittigt stor forskel på priserne - tag f.eks. pil.dk. De sender kæmpe regninger for noget som er inkluderet ved f.eks. unoeuro.
Så bottomline - kig dig godt for - forhør dig om, sådan som du gør nu, og vær kritisk overfor dem du møder derude.
Endvidere, så ville det nok være en god ide at liste hvad du har af specifikke krav til din løsning - det vil gøre det nemmere for os at anbefale noget til dig.

God vind!

/G

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Min kommende portal er en CMS løsning, som er SQL baseret, og med en webshop tilknyttet. Oppe tid, og hastighed er højt prioritet.

Terapeuter, coaches  m.m. har nemlig deres egen side på siden, og det er derfor bydende nødvendigt at der en høj oppe tid - ellers vil jeg ikke kunne sælge mit produkt.

Supporten skal ikke være via mail, hvor jeg først kan forvente svar op til flere dage efter.

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

 

Min kommende portal er en CMS løsning, som er SQL baseret, og med en webshop tilknyttet. Oppe tid, og hastighed er højt prioritet.

Terapeuter, coaches  m.m. har nemlig deres egen side på siden, og det er derfor bydende nødvendigt at der en høj oppe tid - ellers vil jeg ikke kunne sælge mit produkt.

Supporten skal ikke være via mail, hvor jeg først kan forvente svar op til flere dage efter.

 

Skal du finde dig en host der ikke har ret mange brugere per server. Kan anbefale webhosting.dk hvor du har 6 forskellige versioner MySQL og generelt god performance + meget få kunder per server da det (iflg dem selv) allokeres dynamisk efter hvilken server der har det laveste load.

MSSQL kan du dog ikke, skal du via unoeuro som ligeledes har et godt system

 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale Surftown, Webhosting.dk, Eller MLhosting.

 

Hvis du har brug for mere hjælp er du velkommen til at skrive til mig og jeg ville hjælpe dig..

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)