Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har nogen af Jer fået en bestyrelsespost...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære læsere

Jeg vil gerne have endnu mere bestyrelseserfaring - dvs. jeg har allerede noget.

Med udgangspunkt i at jeg derfor er kompetent til og erfaringsmæssigt balast til at kunne bidrage til små og mellemstore virksomheders bestyrelser indenfor mit felt, er der så nogle herinde, som er blevet kontaktet, og evt. fået en bestyrelsespost tilbudt gennem Amino?

Med andre ord - lidt provokerende sagt - er det indsatsen værd at søge bestyrelsesposter herinde?

Med venlig hilsen

Hr. Stanley

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej.

Amino er først og fremmest for IT-folk, der ved hvad SEO er, og som arbejder med hjemmesider. Det er min fornemmelse at der er meget få andre typer virksomheder herinde, og slet ikke ud over  en-to ansatte.

Mvh Maria

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Maria

Tak for din mening og opfattelse, som jeg også godt kunne have indtrykket af, hvorfor jeg også har spurgt herinde. Men ser lige om der kommer nogle brugelige svar.

SEO= Search engine optimization

Mvh.

Hr. Stanley

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er meget få bestyrelsesposter der bliver besat ved at man søger. De fleste opbygger hurtigt et netværk af folk som de arbejder sammen med og de kender. Personligt ved jeg godt hvem jeg skal have i de bestyrelser jeg kommer i nærheden af at skulle udpege folk til men der er nok et par år til vi kommer der til. Indtil da er vi ved at danne et advisory board med forskellige mennesker der typisk har 1 eller flere direktørposter bag sig i velfungerende virksomheder. Det vil jo så typisk være dem der danner en bestyrelse når vi er vokset der til. At få bestyrelsesposter er kort sagt ikke noget man får fordi man vil have det men noget man bliver tilbudt når man har massere erfaring og man så kan sige ja eller nej til. Man kan selvfølgelig så gøre sig synlig men det gøres nok bedst med konkrete resultater og hårdt arbejde.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Asgerfro

Tak for dit indlæg.

Jeg er helt enig i din anskuelse, og det er netop også derfor jeg stiller spørgsmålet herinde. Men lad mig se, om der er andre som anbefaler en registrering på Amino.dk.

Mvh.

Hr. Stanley

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stanley,

Jeg er ikke enig med Maria at det kun er it-folk og SEO ´er .. Vi ser da både tekstere, børnetøjssælgere mv.

Jeg har prøvet bestyrelssesbørsn uden held. Jeg tror også mange ting kommer via netværk.

Men jeg kunne bestemt også tænke mig at trække på nye "ukendte" kræfter...

 

Er det en specifikt branche du søger at hjælpe? Jeg har ikke haft prof. bestyrrelse før - hvordan honerer man den slags?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)