Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bruge andres YouTube videoer på min hjemmeside / blog?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Hvis jeg ønsker at publisere en masse videoer om et bestemt emne på min hjemmeside eller blog og supplere egne videoer med andres, må jeg så hente embed-codes fra YouTube og på den måde streame andres videoer på mine sider uden at indhente deres tilladelse? Kan ikke rigtigt finde noget om det i YouTubes betingelser...

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener, at brugere selv kan kontrollere om de ønsker, at andre kan embed deres videoer. 

Så embed du bare videoer til din egen side ;-) 

 iPhone 6

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tror det er accepteret som værende i orden. Når du bruger embed koden så vil der være en henvisning til personens profil. Så længe du ikke brander de forskellige videroer som dine egne eller tjener direkte penge på de forskellige film, så burde der ikke være noget galt i at bruge dem på din blog/side. 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Der er flere der begynder at bruge de vieoer, som jeg har oploadet og det har jeg intet imod, da der er link til min hjemmeside i teksten under videoerne og ofte også i selve videoen. Jeg påtænker at begynde at finde flere videoer om samme emne og dele dem på mine egne sider og i den forbindelse vil jeg naturligvis gerne vide om jeg kan komme i klemme på nogen måde, eller det er fuldt legalt? 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)