Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS system, hvad er det nemmeste for en total begynder?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Frydenborg Hansen:

Har du prøvet 123hjemmeside.dk?

Har aldrig prøvet det selv, ved ikke meget om det, andet end at nogen synes det er meget nemt.

koster jo en del penge, så det er udelukket

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:56

Swon:

Nu er det meget logisk at "drag and drop" ikke forekommer i nogle cms. Da dette ville være nærmest umuligt at justere med CSS efter at man har leget i javascript.

Så placering som du kender i diverse editors er nok det nærmest du kommer.

Personligt synes jeg at Website Baker er det mest brugervenlige open source cms, der findes til mindre virksomheder.

Mvh. Sven Philipsen
Hjemmesideshoppen.dk

er faktisk testet :-) synes selv den er nem, men modtages ikke helt så positivt :-)

nok om det, takker for hjælpen!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 21:07

Hej Søren

Hvor nemt vil du have det?
Der er utallige guides på Nettet, også meget simple (gør som jeg gør) videoguides på youtube.

Jeg ved ikke hvordan siden skal fungere og hvad den skal kunne. Hvis det må koste penge er der en del meget nemme programmer som f.eks. dreamtoolz homepage creator. Jeg ved at du kan rykke rundt på billeder osv. på den måde du ville have.

Hvis du skal have et større system der kan nogle ting. Er php-fusion rigtig godt. Der er samtidig utallige guides, håndbøger, og foraer til rådighed.

Du kan se hvordan det ser ud på min side http://fiskerapport.dk
Du kan indbygget forskellige temaer til rådighed. det hele er gratis, du behøver kun domænet.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:18

Mads Rosenlund:

Hej Søren

Der er utallige guides på Nettet, også meget simple (gør som jeg gør) videoguides på youtube.

Jeg ved ikke hvordan siden skal fungere og hvad den skal kunne. Hvis det må koste penge er der en del meget nemme programmer som f.eks. dreamtoolz homepage creator. Jeg ved at du kan rykke rundt på billeder osv. på den måde du ville have.

Hvis du skal have et større system der kan nogle ting. Er php-fusion rigtig godt. Der er samtidig utallige guides, håndbøger, og foraer til rådighed.

Du kan indbygget forskellige temaer til rådighed. det hele er gratis, du behøver kun domænet.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

meget nemmere end det, det er ikke til mig selv men til en anden der ikke er superdygtig til noget der er relateret til web.... kigger på det, tak for hjælpen!

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:18

Mads Rosenlund:

Hej Søren

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

meget nemmere end det, det er ikke til mig selv men til en anden der ikke er superdygtig til noget der er relateret til web.... kigger på det, tak for hjælpen!

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 09:29

Hej Søren,

Start med wordpress, det er let at installere hos f.eks unoeuro, og du kan få masse vis af hjælp her og på wordpress.dk/forum.

Det er let at udvide hen af vejen med flere funktioner, og meget bruger venligt.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 09:34

Sund-og-Smuk.dk:

Hej Søren,

Start med wordpress, det er let at installere hos f.eks unoeuro, og du kan få masse vis af hjælp her og på wordpress.dk/forum.

Det er let at udvide hen af vejen med flere funktioner, og meget bruger venligt.

Checker vi af :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 10:29

Hej

Du er velkommen til at lav din egen hjemmeside nemt og gratis hos os. Det er ganske nemt og ligetil, så det kan du med sikkerhed finde ud af, uden tekniske evner eller programmeringsviden.

I modsætning til 123 og Mono er vores gratis hjemmesider uden reklamer og begrænsninger.

Held og lykke med at lave en hjemmeside.

Fra Sæby
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:11
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 13:05

Nu ved jeg ikke om i har, eller skal til at købe et domæne.

For hos One.com er der også en funktion og redigeringsværktøjer til hjemmeside, også MEGET nemt.

Der er færdige skabeloner i kan bruge, og en masse andre funktioner

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)