Nu er det meget logisk at "drag and drop" ikke forekommer i nogle cms. Da dette ville være nærmest umuligt at justere med CSS efter at man har leget i javascript.
Så placering som du kender i diverse editors er nok det nærmest du kommer.
Personligt synes jeg at Website Baker er det mest brugervenlige open sourcecms, der findes til mindre virksomheder.
Mvh. Sven Philipsen Hjemmesideshoppen.dk
er faktisk testet :-) synes selv den er nem, men modtages ikke helt så positivt :-)
Hvor nemt vil du have det? Der er utallige guides på Nettet, også meget simple (gør som jeg gør) videoguides på youtube.
Jeg ved ikke hvordan siden skal fungere og hvad den skal kunne. Hvis det må koste penge er der en del meget nemme programmer som f.eks. dreamtoolz homepage creator. Jeg ved at du kan rykke rundt på billeder osv. på den måde du ville have.
Hvis du skal have et større system der kan nogle ting. Er php-fusion rigtig godt. Der er samtidig utallige guides, håndbøger, og foraer til rådighed.
Du kan se hvordan det ser ud på min side http://fiskerapport.dk Du kan indbygget forskellige temaer til rådighed. det hele er gratis, du behøver kun domænet.
Hvor nemt vil du have det? Der er utallige guides på Nettet, også meget simple (gør som jeg gør) videoguides på youtube.
Jeg ved ikke hvordan siden skal fungere og hvad den skal kunne. Hvis det må koste penge er der en del meget nemme programmer som f.eks. dreamtoolz homepage creator. Jeg ved at du kan rykke rundt på billeder osv. på den måde du ville have.
Hvis du skal have et større system der kan nogle ting. Er php-fusion rigtig godt. Der er samtidig utallige guides, håndbøger, og foraer til rådighed.
Du kan se hvordan det ser ud på min side http://fiskerapport.dk Du kan indbygget forskellige temaer til rådighed. det hele er gratis, du behøver kun domænet.
Med venlig hilsen
Mads Rosenlund
meget nemmere end det, det er ikke til mig selv men til en anden der ikke er superdygtig til noget der er relateret til web.... kigger på det, tak for hjælpen!
Med venlig hilsen
Mads Rosenlund
meget nemmere end det, det er ikke til mig selv men til en anden der ikke er superdygtig til noget der er relateret til web.... kigger på det, tak for hjælpen!
Du er velkommen til at lav din egen hjemmeside nemt og gratis hos os. Det er ganske nemt og ligetil, så det kan du med sikkerhed finde ud af, uden tekniske evner eller programmeringsviden.
I modsætning til 123 og Mono er vores gratis hjemmesider uden reklamer og begrænsninger.