Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra - Muligt??

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Svenstrup
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig et deltidsjob, hvor jeg arbejdede hjemmefra. I dag arbejder jeg som skolesekretær, men pga. jeg ikke har så mange timer, ville det passe perfekt hvis jeg havde et job mere, hvor jeg kunne sidde hjemmefra og arbejde. Jeg ønsker mig arbejde indenfor kontor og salg: Eks. Tastearbejde, PowerPoint præsentation, oprettelse af kunder, ordrebehandling, undervisningsmateriale, opsøgende salg m.m. Jeg har mange årsersring indenfor salg og kontor. Derudover er jeg også uddannet lærer. Min: 140 i timen.

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten. Det job du refererer til her med hjemme tele sælger - er der stadig nogle af disse stillinger? Både min mand og jeg er sælgere og interesserede.

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Det job du refererer til her med hjemme tele sælger, er der stadig mulighed for sådan en stilling?

Både min mand og jeg er sælgere og interesserede i at høre mere.

Mvh Bettina

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

søger du ?

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du må meget gerne kontakte mig på tlf 52505004 Mvh Bettina :)

Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Than3Dane - Zen'Zone Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Gammelt opslag, men ikke desto mindre mange tak for at linke den utrolig lærerige og stadig yderst aktuelle bog! Er fuldstændig opslugt :-)

Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Et viktig tema i sammenhengen er hva du har for ferdigheter, eller hvis du er villig til å lære en ny jobb for å jobbe hjemmefra?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)