Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra - Muligt??

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bakke op om Jesper, men inden man kaster sig ud i det vil jeg give et kæmpe godt råd.

Sørg for at lave en markedsundersøgelse. Der er virkelig mange der opretter webshops med produkter, der enten kan være ekstremt svære at sælge eller få en god fortjeneste på.

Selvfølgelig kan man også bare sørge for at lave en ordentlig markedsføring, men jeg tror det er rigtig vigtigt, at man ikke bare kaster sig over hvad som helst. Man kunne jo evt. prøve, via Amino, at få en idé om hvad andre webshop ejere har gjort for at få succes.

 Smile

Joel

Fra Tvis
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jesper rigtig nok skriver, ville en webshop være helt genialt (så kunne kæresten jo muligvis med tiden få mere tid hjemme sammen med vores dejlige datter - hvilket er en stor drøm for os alle, mod at hun hjælper selvfølgeig Smile ) Jeg synes bare at man konstant ser nye webshops poppe op, og hvis du så ikke lige står med en frygtelig masse penge til at importere for, ser jeg det som svært at komme igang. MEN, intet er jo umuligt, det ved jeg godt.........

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en hjemmeside om arbejde hjemmefra 

Siden har kun været oppe i en uges tid så der er selvfølgelig ikke så meget om hjemmearbejde på den endnu men det kommer løbende. 

Jeg vil klart anbefale dig at prøve at se mit kursus til start af webshop som jeg ser som en af de bedste muligheder for hjemmearbejde. Ved en god gang arbejdsindsats vil det typisk kunne give en god ekstra indkomst at starte en webshop. Sørg dog for at det er noget du interesserer dig for så du kan lave et godt site med masser af information etc. der lokker kunderne tilbage.

Du kan også start en Blog hvis du ved en del om et emne og der er mange andre der interesserer sig for dette. Det vil tage lang tid inden du kan tjene ok med penge på det via afdsense og affiliate reklamer, men jo mere arbejde du ligger i  det desto hurtigere vil det gå og pludselig kan du sidde med en rigtig god indtægtskilde. Der er dog mange der gør dette men de fleste gør det kun for pengenes skyld og leverer derfor ikke noget brugbart information da de bare skal have en masse artikler der er søgemaskineoptimeret. 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Rasmussen:

Som Jesper rigtig nok skriver, ville en webshop være helt genialt (så kunne kæresten jo muligvis med tiden få mere tid hjemme sammen med vores dejlige datter - hvilket er en stor drøm for os alle, mod at hun hjælper selvfølgeig Smile ) Jeg synes bare at man konstant ser nye webshops poppe op, og hvis du så ikke lige står med en frygtelig masse penge til at importere for, ser jeg det som svært at komme igang. MEN, intet er jo umuligt, det ved jeg godt.........

Hej Kim

Jeg ville også klart vælge webshop vejen. Jeg har stor fornøjelse af min webshop på www.deside.dk, hvor omsætningen er støt stigende. Du behøver ikke at have et særligt stort lager i starten, mange kunder vil gerne vente fx en uges tid på det rigtige produkt til den rigtige pris. At det så kan være en fordel at have et lille lager af de mest populære varer, er en anden sag, her kan du komme de kunder imøde, som skal bruge dimsen i morgen til gave el.lign. Men det nytter jo ikke at have et lager af grønne trillebører, når det nu viser sig at være de røde, som sælger.

Så prøv dig frem. Der findes masser af kompetente leverandører, som tilbyder enten dropshipping eller levering af mindre varepartier med kort frist. Det kommer helt an på hvad du gerne vil sælge. Jeg kender fx ingen firmaer, som tilbyder dropshipping af isbjørneskind. Så find ud af hvad du kunne interessere dig for at have med at gøre og undersøg markedet.

Så er du velkommen til at henvende dig evt. via en PM, så skal jeg give dig en heads up.

Venlig hilsen
Ole

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Det er godt nok længe siden at du startede denne tråd, men fandt du nogensiden noget, som du kunne tjene penge på?

Jeg har været i præcis samme situation som dig, hvor jeg gerne ville tjene lidt mere. Jeg har også prøvet enkelte MLM-koncepter, men det var sgutte noget for mig...

Derfor har jeg selv lavet mit eget!! Ikke koncept, men blot en måde, hvorpå jeg tjener lidt ekstra penge. Det har jeg nu samlet i en e-bog og hvis det har interesse, så skal jeg sørge for, at du får den til halv pris (39,50!). Send mig blot en mail.

De bedste hilsner fra
Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

prøv at se på denne side http://bedsteonlinetilbud.dk

 

og ja det er bestemt muligt at lave lidt ekstra lommepenge i fritiden.

jeg startede for et år siden og nu har jeg lavet en side med de muligheder jeg selv bruger.

det er ikke noget pengetræ og man skal arbejde for det. intet er gratis, men hvis man bruger tid på det kan man helt sikkert tjene lidt ekstra.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme igang med en webshopwww.ShoppinNet.com på 10 sek.

Her ligger allerede grossistaftaler, som du kan benytte dig af.
Og du behøver først købe varen af grossisten efter du har solgt den.
Grossisten sender varen direkte til din kunde.

Grossisten vedligeholder også hylderne i din butik.
Samtidigt kan du stille og roligt finde dine egne varer og ligge ind sideløbende.

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Skriv til mig på christian@top-life.dk eller over msn på csass85@hotmail.com , så kan jeg måske give dig det du søger :)

 

mvh

Christian

 

 

Tilmeldt 8. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Ved ikke om du har fundet hvad du søgte,men ellers har jeg et rigtig godt bud på hvad du kan gå igang med.

Du kan sende mig en mail på: tobias_henningsen@hotmail.com

MVH Tobias

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Prøv at læse Timothy Ferriss' bog "The Four Hour Workweek". Den er lige kommet i en ny version. Den fortæller dig ikke hvordan du kan tjene penge fra i morgen af, men istedet hvordan du kan bygge en tilværelse op hvor man blandt andet får noget passiv indkomst op og stå.

Jeg har selv arbejdet med teknikkerne siden jeg læste bogen i starten af 2008. Jeg arbejder bestemt mere end 4 timer om ugen, men kan i øjeblikket nøjes med kun at arbejde halvdelen af året.

(jeg blogger også lidt om det her: http:/my4hours.com)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)