Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stort er artikel markedet, vil "ideen" overleve?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Synes næsten hver uge at der kommer tilbud herinde omkring skrivning af SEO artikler m.v. 

Derfor blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor stort i mener markedet er for disse artikler. Jeg har i lidt tid spekuleret over om jeg ville kunne lave noget bæredygtigt hvor vi tilbyder artikler som har +500 ord,  og tilbydes på dansk, engelsk, lettisk, estisk, tysk, bulgarsk og ukrainsk m.fl. 

Teksterne skal være professionelle af god kvalitet, samt have en god tegnsætning. (Selvsagt ikke mig der skal gøre det) Smile

Vil umiddelbart forestille mig en tekst på bulgarsk på 1000 ord ville koste i omegnen af 500,- og vi er derfor langt væk fra de lave priser der ofte bliver annonceret med, tilgengæld vil kvaliteten modsvare det. 

Kort og godt, ville det være noget i mener der er et marked for? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse!

Grunden til jeg vælger at høre jer, er også DeMib's såvel som andres syn på hvordan google sandsynligvis vil ændre deres indeksering i 2011, hvor dette så vil henvende sig til dem der stadig vil arbejde med affiliate, men satser på at have mere "kød" på deres sider. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)