Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

All in One SEO

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en wordpress hjemmeside ---> Twilight Danmark 

Jeg har installeret et plugin kaldet All in One SEO og den kender I garanteret godt.
Men inde under "indstillinger" skal jeg udfylde Home Keywords (comma separated)

Er der nogle regler for hvor mange ord jeg må bruge her? Lige nu har jeg omkring 20 ord.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Google bruger dem ikke.

Men hvis du vil gå med livrem og seler, synes jeg bare, at du skal bruge en håndfuld - og max bruge 30 sekunder på at tænke over og skrive keywords pr. side. Din tid kan bruges meget bedre andetsteds.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:21

Frank Hellerup Madsen:

Google bruger dem ikke.

Men hvis du vil gå med livrem og seler, synes jeg bare, at du skal bruge en håndfuld - og max bruge 30 sekunder på at tænke over og skrive keywords pr. side. Din tid kan bruges meget bedre andetsteds.

Yes

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:28

Frank Hellerup Madsen:

Google bruger dem ikke.

Interessant. Hvordan kan det være, at Google ikke bruger dem? Det havde jeg godt nok altid troet Tongue Tied

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 00:32

Sasa Kovacevic:

Interessant. Hvordan kan det være, at Google ikke bruger dem? Det havde jeg godt nok altid troet Tongue Tied

De blev spammet til døde engang i den internetmæssige oldtid, så Google har vist aldrig rigtig brugt dem til noget.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:35

Okay tak for det :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:37

Ja nu forstår jeg slet ikke noget.

Hvorfor har så Word Press et plugins der hedder All in One SEO. Hvis ikke dette var beregnet til netop SEO. Og også opdelt med Title - Description - Keywords, hvis netop denne opdeling ikke var til brug for netop søgemaskineoptimering ???

Ja nu blev det da rigtig svært.

Hvor skal man så lave disse opdelinger henne i Word Press ?? 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:38

Det er mange år siden at google stoppede med at bruge omtalte metatag.

Hvorfor det ikke længere benyttes? Da keyword-tagget blev indført, var det meget nemt at manipulere med. Google har interesse i at give deres besøgende de bedste resultater, hvilket de næppe kan gøre, hvis de lægger meget vægt på en masse søgeord, som tit og ofte alligevel ikke fremgår af tekstindholdet, samt ikke skiftes for hver enkel underside.

Personligt tror jeg ikke, at Google vil benytte det omtalte tag på en senere tidspunkt, og tvivler stærkt på at nogen anden kommende større søgemaskine som danskerne vil benytte, ligeledes vil benytte det.

/ Emil Blücher

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib, det her var udelukkende den del af indstillingen, der handler om meta keywords. Det er dem, Google ikke bruger. All-in-one-SEO er stadig et fantastisk værktøj, som man bør bruge.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvorfor har så Word Press et plugins der hedder All in One SEO. Hvis ikke dette var beregnet til netop SEO. Og også opdelt med Title - Description - Keywords, hvis netop denne opdeling ikke var til brug for netop søgemaskineoptimering ??? 

SEO er meget mere end metatags! Det eneste af de 3 tags som du nævner som benyttes til ranking i dag af Google, er title-tag (ikke at forveksle med metatitle!)

Meta Description bruges også, men ikke til direkte ranking. Det er dog alligevel en rigtig god idé at udfylde feltet, da det benyttes til at lokke de besøgende til at klikke ind på din hjemmeside, hvis Google finder din beskrivelse brugbar. Ydermere fremhæves søgeord med fed, hvis det indgår i din beskrivelse, hvilket også kan skabe mere synlighed i søgemaskinernes resultatlister,  efter at en bruger har fortaget en søgning.

Meta Keywords bruges som tidligere nævnt ikke mere af Google.

/ Emil

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)