![]() ![]() ![]() SUPERB!!!! GO DQ (Du har fandme fortjent det!).(Jeg skulle lige have afløb for min glæde) ![]() Og for første gang havde vi en Aminobruger direkte med fra MGP :) |
Melodi Grand Prix
|
Hvilken amino var direkte med fra mgp? |
// Jesper Skov
|
Ja et kæmpe tillykke og super sejt gået |
Anne Fogel - smykker med mod
Jeg ved ikke om vedkommende vil stå frem, så jeg vil ikke oplyse specifikt hvem det er. Men snubler den pågældende person over denne tråd, så kan jeg kun sige *godt klaret* ![]() |
|
Også TILLYKKE herfra til Peter...godt gået...sejren er velfortjent ![]() ![]() Datteren på 5 er helt vild med din sang...hun kan næsten omkvædet udenad allerede ![]() Vi glæder os til at se, hvad I finder på i Helsinki ![]() PØJ-PØJ! |
|
|
|
Dato: 11-02-2007 10:34:16 Forfatter: den rigtige mk Kan man hører sangen nogen steder på nettet ? så det 'desværre' ikke, men kunne da godt tænke mig at hører sangen, det jo en european song contest og ikke en european show contest, syntes det virker lidt som Lordi som vandet det internatinale sidste år, ringe sang men godt koncept og show :-) Jeg går ud fra at man snart kan købe en CD med sangene på, og ellers bliver programmet sikkert også genudsendt. I aftes var det det Danske MGP, til Maj indtager vi Suomi. |
|
Tror det sådan noget Sputnik tv2 agtigt noget jeg leder efter, hvis det findes, men ser ikke ud til det :-( Kunne godt tænke mig at hører Me & My´s bud, så det skulle være for de lækre tøser hvis cden skulle i hus ;-) |
Lækre tøser? De har taget kraftigt på siden dén periode i deres liv... Ihvertfald klæder stramt skinnende tøj dem ikke mere! Men ellers var det en cool sang. Sådan noget Sputnik-noget er vist for anvanceret til DR :) Men de plejer nu at genudsende programmet... |
Bliv gratis medlem