Men jeg vil gerne have lov til at låne jeres designs som ikke er brugt, enten fordi du leger med at designe sider og øver dig , eller hvis du bare har nogen liggende som aldrig er brugt: så vil jeg meget gerne have lov til at få dem, og sætte dem op :) Grunden til at jeg gerne vil dette er fordi jeg er igang med at lærer et system at kende , drupal. Og skal gerne blive bedre til theming afdelingen af den. Så derfor tænkte jeg at nogle af jer burde at noget i kan tilbyde ;) Krav: Designet er professionelt, altså ikke bare noget der er klattet sammen i paint. det er en fuld side med dummy tekst. Designeren har indsigt i designs til web. Det ikke er brugt på andre sider, eller køb af andre. Det er en psd fil der følger, og lagene er ordenlig lavet så jeg kan få de små elementer med.
Hvad er der i det for dig?: Hvis jeg bruger dit design på et tidspunkt, så vil jeg med glæde give noget feedback på hvordan jeg opfatter designet, og hvordan det er for en anden at skulle finde rundt i hvad der er gjort og tænkt. Designet vil selvfølgelig ikke blive brugt på nogen sider, dette er umildbart kun for øvelse hos mig. Ved eventuelt fremtidige kunder kunne det være at chancen kom og jeg kunne bruge dit design til formålet :)
|
designs du ikke bruger, må jeg låne dem ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)