Hello Aminoes.
Jeg har igennem min outsourcing og agentur virksomhed YBP - Your Business Partner, fundet frem til nogle gode udenlandske leverandører og producenter af alt fra tøj til biltilbehør. Har nogle gode samarbejdspartnere til hjælp af markedsførings råd og vejledning og snakker med Martin fra www.123revisor.dk om en bogførings partner.
Jeg har hjulpet folk med at starte webshops og butikker op, med tøj og vare, som skiller sig ud fra mængden og ikke er kendte mærker som alle forhandler for tiden.
Hjælper dem med at markedsføre sig, og tænke ud af boksen, for at skabe en velkørende forretning på et marked, der bløder ekstremt for tiden.
Jeg kan tilbyde både dropshipping af varerne, samt bestille partier hjem, og derved opnå en rabat. Priserne på indkøb af varerne løber fra 100kr til 3.000 kr. alt efter hvad der ønskes.
Tilbyder både B2B og B2C.
Ideen er så at få et samarbejde op at køre med webprogrammører, revisor, andre agenturer fra flere dele af verden. Fotografer til produkter kunne også være en sjov ide. Opretter så en hjemmeside som tilbyder nye og gamle i faget (Butikker som webshops) at kunne købe varer hjem til deres butik,, for billige penge.
Men vi skal også kunne tilbyde folk at lave deres webshop, bogføre, og råd og vejledning i det hele taget.
Jeg har arbejdet med YBP i 2 år. Blev momsregistreret i sommers og har hjulpet folk med alt fra outsourcing til markedsføring og start af eget Brand.
Jeg har gode kontakter i Kina, til leverandører som jeg kan garantere ikke snyder eller fusker, grundet tidligere samarbejde.
Jeg tilbyder lige nu specielt unge, at de for 2.500 kr, får 14 dage til brainstorme deres ideer, udvælge de realistiske som der kan arbejdes videre med. Finde vare og måder at markedsføre sig på. (evt. opbygning af hjemmeside)
Når de 14 dage er gået, har kunden så bundet sig til en måneds arbejde, hvor vi intensivt går ind og bestiller varer hjem, påbegynder markedsføringen, og skaber salg.
Altså 2.500 for 6 ugers arbejde. Super billigt ! Andre services som opbygning af hjemmeside, fotograf til produktfoto og andet, kommer så til at komme oveni.
Til fremtidige samarbejdspartnere, inden for de ønskede kategorier. Tænkte jeg at vi skulle smide 2.500 kr hver som investering til at oprette og drive en hjemmeside, samt købe nødvendige ting for. Partnerne fakturere så hinanden alt efter hvilke ydelser kunden ønsker.
Skriv til mig hvis dette har fanget din interesse. Både hvis du er en mulig partner, eller en kunde, som netop søger varer til sin butik elelr webshop.
/Steffen Petersen