Jeg søger en seriøs forretningspartner til en igangværende bogførings- og regnskabsvirksomhed. Jeg forventer at du, ligesom jeg, er ambitiøs og arbejder målrettet mod de visioner der bliver sat. Virksomheden blev startet i 2005 og er i hurtig udvikling. Jeg får mange opgaver ind løbende og har været nødsaget til at sige nej tak til nye klienter, grundet kapacitetsmangel. Derfor har jeg pr. januar 2011 ansat en pige til at varetage diverse bogføringsopgaver. Da jeg kan se muligheden for at gøre dette meget større, dvs. ikke kun bogføring og regnskabsassistance, men også assistance ved virksomhedsopstart, budgetplanlægning samt skatte- og regnskabsmæssig rådgivning, hvilket jeg allerede tilbyder, blot i mindre grad, er jeg interesseret i at finde en person, som vil være med til at gøre dette til en realitet. Der er et marked for det, men for at det skal lykkes og blive rigtig stort, har jeg brug for den rigtige samarbejdspartner. En som kan se visionen, som er villig til at investere både tid og penge, og som vil være en del af virksomheden. Jeg forventer at du har en regnskabsmæssig baggrund, evt. som jeg, fra revisionsbranchen. Hvis ovenstående passer på dig og du er blevet interesseret i at høre mere, så kontakt mig på min mail. Jeg vil se frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen Michelle |
Samarbejdspartner til regnskabsvirksomhed søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)