Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AFTAGER TIL NYT PRODUKT

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SØGER AFTAGERE TIL NYT PRODUKT.

Søger primært nogle webshops som har en kundegruppe i alderen 16 - 30 år. Produktet henvender sig til teenageres, deres forældre samt distributører af præventive midler.

Produktet har en præventiv virkning og vil koste ca. 2 Kr. i udsalg. Produktet er unikt og til eksempel kan nævnes at der i England blev solgt over 10.000.000 stk. i 2006.

Er du intresseret så send en pm.

venlig hilsen

Per

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Umiddelbart virker der ikke så logisk at sælge et produkt til 2 kr i en webshop. Der vil være relativt høje fragt omkostninger på produktet.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:00
Fortæl gerne lidt mere om produktet, så man ved hvad det er. Indenfor hvilken branche ville det være oplagt osv...

// Jesper Skov

Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 23:21
Produktet jeg søger aftagere til,er en lille engangs divese som kan forebygge problemet drugrape.

De kommer i  pakker med 10 i hver og vil koste i udsalg omkring 20-25 kr.da det er et engangs produkt må man forvente at kunden vil bestille mer end en pakke.

Så søger derfor webshops som har en stor trafik der henvender sig til teenager samt deres forældre og evt.sider der sælger præventionsmidler.

Regner med at være klar til at åbne det danske marked i marts.

mvh.

Per

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:45
Der var noget i nyhederne forleden dag om, at det nu er muligt at købe sugerør som vil lyse hvis der er kommet stoffer i din drink... Er det dem du sælger?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:17
hej jeg vil meget gerne høre mere om dette produkt, og hvis du også ved noget om drugwibes(drugtestere) vil jeg også meget gerne høre mere om det.
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 00:43
Nej det er ikke sugerør,sugerøret virker ikke optimalt da det ikke kan måle samtlige stoffer,så det vil bare give en falsk sikkerhed.

mvh.

per

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:47
Korrekt, det kunne vist "kun" måle stoffer som bruges til "drugrape".

Hvad vil du mene er din vares styrker og svagheder ift. sugerøret?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 01:10
Min vares styrke er en prop der sættes i flasken med, plads til et sugerør så der ikke kan listes en pille i glasset
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 01:15
Med hensyn til Drugwipes kan det siges at, de oplysninger og undersøgelser der er lavet er det igen ikke alle typer drugs der kan spores,ligeledes kan man ikke tvinge nogle til at, lade sig teste ud over myndigheden (politiet m.m.).

Du kan finde den på www.seguretec.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)