SØGER AFTAGERE TIL NYT PRODUKT. Søger primært nogle webshops som har en kundegruppe i alderen 16 - 30 år. Produktet henvender sig til teenageres, deres forældre samt distributører af præventive midler. Produktet har en præventiv virkning og vil koste ca. 2 Kr. i udsalg. Produktet er unikt og til eksempel kan nævnes at der i England blev solgt over 10.000.000 stk. i 2006. Er du intresseret så send en pm. venlig hilsen Per |
AFTAGER TIL NYT PRODUKT
|
|
// Jesper Skov
Produktet jeg søger aftagere til,er en lille engangs divese som kan forebygge problemet drugrape. De kommer i pakker med 10 i hver og vil koste i udsalg omkring 20-25 kr.da det er et engangs produkt må man forvente at kunden vil bestille mer end en pakke. Så søger derfor webshops som har en stor trafik der henvender sig til teenager samt deres forældre og evt.sider der sælger præventionsmidler. Regner med at være klar til at åbne det danske marked i marts. mvh. Per |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Nej det er ikke sugerør,sugerøret virker ikke optimalt da det ikke kan måle samtlige stoffer,så det vil bare give en falsk sikkerhed. mvh. per |
Hvad vil du mene er din vares styrker og svagheder ift. sugerøret? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Med hensyn til Drugwipes kan det siges at, de oplysninger og undersøgelser der er lavet er det igen ikke alle typer drugs der kan spores,ligeledes kan man ikke tvinge nogle til at, lade sig teste ud over myndigheden (politiet m.m.). Du kan finde den på www.seguretec.com |