Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med prestashop..

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kim andersen:

Hvis man køber en prestashop og så et webhotel et andet sted, så er der vel ingen ben i at flytte de 2 ting sammen ??

Prestashop er et program du lægger på dit webhotel - så du SKAL "flytte de 2 ting sammen" Smile

Du kan forestille dig webhotellet som en harddisk, der er online. Her kan du så have din shop og/eller andre hjemmesider liggende. (samt din webmail, databaser, billeder etc.)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 22:22

Kim du er altid velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for hjælp med prestashop - Hjælper dig gerne med at få den op din server gratis. Og alle spørgsmål til prestashop - har arbejdet med prestashop i den del år.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 22:22

Jeg fanges hurtigst på min mail: ossedk@gmail.com

Fra Farum
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:57

Hej Kim.

Det er præcis som du skriver.

Hosting fås helt ned til ca. 4,- pr. måned hos f.eks. ML Hosting, og betalingsløsningen kan du installere kvit og frit, hvis du vælger PayPal. Dog inkluderer det ikke det Danske Dankort! Skal du have Dankort betaling, så kommer det til at koste en del.

Ellers skal du ikke investere i andet, jo mindre du har specielle krav til nye funktionaliteter som ikke findes til Prestshop allerede.

Jeg har ikke selv den store erfaring med opsætning af sådanne ting, men klarer mig, syntes jeg selv, fint med Prestashop til trods.

God fornøjelse.

Vh. Jacob

Fra Farum
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:58

Godmorgen...og god weekend. :) (Er vist lidt træt)

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 18:34

Hvis jeg vil nøjes med paypal til at starte med, så kan jeg ikke tage danske dankort eller hvad ??

Eller menes der, at jeg i så fald skal have en betalingsvej til hjemmesiden ??

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:25

kim andersen:

Hvis jeg vil nøjes med paypal til at starte med, så kan jeg ikke tage danske dankort eller hvad ??

Eller menes der, at jeg i så fald skal have en betalingsvej til hjemmesiden ??

Med Paypal kan du tage Visa/Dankort, men ikke rene dankort.

Hvis folk har rene dankort, så er de nødt til at betale via bankoverførsel.

Det er dog aldrig lykkedes mig at finde en statistik på, hvor mange rene dankort der er i DK kontra Visa/Dankort.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 08:52

Hej Kim,

Prøve at kigge på moneybookers.com, jeg synes det fungere lidt bedre en paypal.

Du kan dog heller ikke her tage rene dankort.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:34

Er spændt på når du kommer igang med Prestashop idet jeg selv overvejer endnu en webshop og denne gang i dette system. Men en eller anden herinde skrev, at du var velkommen tilbage når du var klar til en "rigtig" webshop??!! Med et så veludviklet system som Prestashop som vist ovenikøbet har vundet en eller anden pris - er det så ikke akkurat ligeså godt (mindst) et system at bruge til en SERIØS webshop som alt muligt andet eller?

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 20:59

Jeg kan anbefale Ewire, hvis du også vil kunne modtage "rene" Dankort. Men lige meget om du bruger PayPal, Moneybookers eller Ewire, så vil det altid skræmme nogle kunder væk, at du ikke har en indløsningsaftale med Nets (og bruger f.eks. Epay eller Quickpay).

/Kjeld

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)